رفیعی: پارسال بستر برای بازگشتم به پرسپولیس مهیا نبود
رفیعی: پارسال بستر برای بازگشتم به پرسپولیس مهیا نبود
هافبک جدید پرسپولیس می‌گوید هر کسی در این باشگاه باید به وظیفه خود عمل کند.

به گزارش حاشیه ورزش، سروش رفیعی بعد از انعقاد قرارداد با پرسپولیس اظهار کرد: برای خودم خوشحالم. امیدوارم محبت هواداران به من همیشگی باشد. امیدوارم بتوانم با کسب نتایج خوب کنار سایر نفرات محبت هواداران را جبران کنم.

وی افزود: پارسال هم بحث هم بازگشتم به پرسپولیس بود اما باید همه چیز کنار هم گذاشته شود تا جابجایی صورت بگیرد و بستر فراهم باشد. الان هم خوش‌موقع‌ترین زمان به پرسپولیس آمدم.

او همچنین گفت: خوشحال می‌شوم باز هم این سعادت را داشته باشم که شماره ۷ را بپوشم و برای این کار باید بروم از آقای پروین اجازه بگیرم. آرزویم این است دوباره این اتفاق رخ بدهد.

وی درباره اینکه بازگشتش به پرسپولیس چقدر می‌تواند کمک کند که در لیست نهایی تیم ملی برای جام‌جهانی باشد هم گفت: مطمئنا این موضوع تاثیرگذار است اما حضور در لیست نهایی تیم ملی به عملکرد بازیکن و تصمیم سرمربی بستگی دارد. با شرایطی که پرسپولیس دارد و آن استرسی که برای بازیکنان ایجاد می‌شود، این به عملکرد خوب بازیکنان کمک می‌کند.

سروش رفیعی همچنین گفت: انتظارات همیشه از پرسپولیس بالاست اما فکر می‌کنم خریدهای خوبی داشتیم و به صرف اینکه بازیکنان خوبی دارید نمی‌توانید از قهرمانی صحبت کنید. همه موظف هستیم به وظایف خود عمل کنیم و اگر همه چیز خوب پیش برود قهرمانی حاصل می‌شود.