رقابت۸۷۲ تیم در مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم آغاز شد
رقابت۸۷۲ تیم در مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم آغاز شد
نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال دختران و پسران بعد از انقلاب با حضور ۸۷۲ تیم آغاز شد.

حاشیه ورزش : مجید خروشی– محمدرضا خوش‌باطن رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان ر ضوی در مراسم افتتاحیه مسابقات مینی‌فوتبال جام پرچم اظهار کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات مینی‌فوتبال روستاییان خراسان رضوی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی بخش رضویه برگزار شد. این مراسم با حضور مقامات و مسوولان استانداری، فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان و سایر ارگان‌ها انجام و مشعل مسابقات نیز طی مراسمی روشن شد.
وی افزود: مجموعا ۳۰ هزار تیم در کل کشور در این رقابت‌ها حضور دارند که سهم خراسان رضوی ۸۷۲ تیم است و در ۸۲ بخش از استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی‌محلی استان بیان کرد: بعد از انقلاب اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال پسران و دختران در کشور برگزار و توسط وزارت ورزش هم مدیریت می‌شود. در سطح استان هم اداره کل ورزش و جوانان و هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان این وظیفه را بر عهده داشته و با وزارت ورزش در هر چه‌بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها همکاری می‌کنند.
خوش‌باطن تشریح کرد: رقابت‌ تیم‌ها در بخش‌های مختلف تا یکم مهرماه ادامه داشته و پس‌ازآن، قهرمانان بخش‌ها با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا نماینده شهرستان مشخص شود. احتمالا در هفته تربیت‌بدنی مسابقات بین نمایندگان شهرستان‌ها برگزارشده و تیم مینی‌فوتبال روستاییان برتر استان برای رقابت کشوری معرفی خواهد شد.

  • نویسنده : مجید خروشی