رقبایی که در سپاهان اصلا شانس بازی ندارند
رقبایی که در سپاهان اصلا شانس بازی ندارند
پیام نیازمند همچنان یکی از مهره‌های تاثیرگذار سپاهان و همین‌طور از بازیکنان شاخص لیگ برتر به شمار می‌رود.

به گزارش حاشیه ورزش

سه سال حضور در سپاهان در دوران امیر قلعه‌نویی و محرم نویدکیا از پیام نیازمند یک دروازه‌بان مطمئن ساخت، که با وجود سن کم به تجربه بالایی دست پیدا کرد. نیازمند پس از سه سال حضور در فوتبال ایران و در شرایطی که از باشگاه پیکان به فوتبال ایران معرفی شد، تصمیم گرفت چالش جدیدی را امتحان کند، اما یک فصل حضور در فوتبال اروپا به جز حضور در چند بازی لیگ و جام حذفی پرتغال برای او چیزی نداشت، تا به صورت قرضی در سال منتهی به جهانی به سپاهان بپیوندد.

سپاهان لیگ بیست و دوم را با رشید مظاهری آغاز کرد، اما پیام نیازمند بلافاصله پس از بازگشت دوباره توانست شماره یک تیم را مطابق انتظار پس بگیرد و فقط در هفته هفتم و پس از فیفادی شهریورماه بود که با تصمیم مورایس و با توجه به حضور مظاهری در تمرینات، روی نیمکت نشست.

در ادامه فصل پیام نیازمند مانند سه فصل گذشته حضورش در سپاهان حتی یک مسابقه را به دلیل محرومیت یا مصدومیت هم از دست نداده، تا نیما میرزازاد و علی کیخسروی، دو رقیب او، عملا شانسی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا نکنند. در این فصل البته نیما میرزازاد در مرحله اول جام حذفی که با پیروزی 3 بر صفر سپاهان مقابل سایپا خاتمه یافت، جای پیام نیازمند را گرفته بود و توانست کلین‌شیت هم بکند.

نیازمند یکی از امیدهای اصلی سپاهان در سه بازی باقی‌مانده لیگ برتر به شمار می‎‌رود؛ سنگربانی که اینقدر اعتماد به نفس دارد که خودش و هم‌تیمی‌هایش را با روحیه بالا به دیدار نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس برای بازپس گرفتن صدر جدول بفرستد.