رقیب جدید سردار آزمون برای آقای گلی روسیه!
رقیب جدید سردار آزمون برای آقای گلی روسیه!
سردار آزمون برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه در فصل جدید یک رقیب تازه پیدا کرده است و جالب اینکه این رقیب باز هم همبازی او است

به گزارش “حاشیه ورزش“، فصل گذشته در هفته ماقبل پایانی سردار آزمون با 19 گل در صدر جدول آقای گل لیگ برتر روسیه قرار داشت و آرتم جیوبا هم با 16 گل دوم بود اما در کمال تعجب این عنوان به مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نرسید. به این خاطر که سماک سرمربی زنیت در بازی پایانی به همه لژیونرهای تیمش استراحت داد و آرتم در بازی پایانی 4 گل زد و شمار گل هایش را به عدد 20 رساند و آقای گل لیگ برتر روسیه شد.

اما رقیب این فصل سردار آزمون برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه کیست؟ آلکساندر یروخین که همانند سردار در 4 هفته سپری شده از لیگ برتر روسیه 4 بار برای تیمش گلزنی کرده است. زنیت در سه هفته ابتدایی در برابر خیمکی – روستوف و کراسنودار با 3 مهاجم بازی کرد و سردار آزمون – آلکساندر یروخین و آرتم به طور همزمان برای زنیت بازی کردند اما در هفته چهارم سماک سرمربی زنیت در مصاف با لوکوموتیو تیمش را با دو مهاجم به میدان فرستاد که بر این اساس آرتم روی نیمکت نشست و در دقایق پایانی بازی به میدان آمد.