رمزگشایی فیلمی که کی‌روش منتشر کرد جام پاییزی و زمستان اسکوچیچ می‌شود؟
رمزگشایی فیلمی که کی‌روش منتشر کرد جام پاییزی و زمستان اسکوچیچ می‌شود؟
کارلوس کی‌روش دقایقی پس از اینکه مهدی تاج اعلام کرد قصد جدی برای برگرداندن این مربی پرتغالی دارد، ویدیویی از رختکن تیم ملی ایران در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم.»

به گزارش حاشیه ورزش، مهدی تاج، یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال دیشب (یکشنبه) در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد که اگر رئیس این فدراسیون شود، کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی به تیم ملی ایران بر می‌گرداند.

بعد از این اظهارنظر، کارلوس کی‌روش ویدیویی در صفحات مجازی خود منتشر کرد که برخی این مساله را تمایل این سرمربی پرتغالی برای بازگشت به تیم ملی ایران تعبیر کرده اند. کی‌روش در ویدیویی که مربوط به رختکن تیم ملی ایران در دیدار دوستانه با ازبکستان است، نوشت: «همه چیز از زمانی شروع می شود که ما فوتبال خوبی بازی کنیم.»

نکته جالب توجه این است که کی‌روش دیدار دوستانه ایران و ازبکستان را انتخاب کرده که کمتر از دو ماه قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برگزار شد و اگر در شهریور ماه جابجایی میان او و اسکوچیچ کلید بخورد، باز هم تیم ملی حدود دو ماه تا جام جهانی قطر زمان خواهد داشت. 

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هشت شهریور برگزار می‌شود و مهدی تاج، رئیس سابق این فدراسیون نیز از بخت بالایی برخوردار است. بعد از این مجمع، کمپ تیم ملی فوتبال ایران نیز ۲۰ شهریور کلید خواهد خورد.

جام جهانی ۲۰۲۲ برخلاف تمام دوره‌های قبل که در تابستان برگزار می‌شدند، به دلیل گرمای هوای قطر، در پاییز و اواخر آبان آغاز می‌شود. حال باید دید اردوی تیم ملی ایران را کی‌روش شروع می‌کند یا اسکوچیچ؟