رنار: دیدار با مکزیک بازی مرگ و زندگی است
رنار: دیدار با مکزیک بازی مرگ و زندگی است
سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عربستان بر این باور است که تیمش راهی دور بعد می‌شود و به مصاف فرانسه خواهد رفت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از الریاض، تیم ملی فوتبال عربستان در بازی پایانی خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف مکزیک می‌رود. این بازی در حالی برگزار می شود که عربستان سه امتیاز دارد و مکزیک هم از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است.

اروه رنار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در نشست خبری قبل از بازی گفت: این بازی برای هر دو تیم بازی مرگ و زندگی است. من به بازیکنانم ایمان دارم و بر این باور هستم که بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارم. با حمایت هواداران به دنبال صعود به دور بعد هستیم و نمی خواهیم مثل دور قبل زود حذف شویم.

او ادامه داد: ما وقتی فرصت صعود داریم باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و تا پایان بجنگیم. باید با نهایت تمرکز به میدان برویم و به خوبی مبارزه کنیم. این بازی بعد از فینال جام ملت های آفریقا در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ سومین بازی مهم زندگی‌ام است.

رنار درباره مارتینو سرمربی مکزیک گفت: کسی که در بارسلونا سابقه مربیگری دارد باید مورد احترام همه قرار گیرد. می دانیم که تیم ملی مکزیک روحیه جنگندگی بالایی دارد. این بازی با فشار بالا برگزار خواهد شد و نتیجه آن تا آخرین ثانیه‌ها مشخص نخواهد شد.

او درباره اینکه دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کند، گفت: با صداقت بگویم که دوست دارم با فرانسه بازی کنیم و بر این باورم که با این تیم هم بازی خواهیم کرد.

رنار در پایان درباره سبک بازی تیمش گفت: فعلا که چیزی نمی توانم بگویم. فردا در میدان خواهید دید.

انتهای پیام