روایت سرخیو آگوئرو از تلخ‌ترین روزهای فوتبالی‌اش
روایت سرخیو آگوئرو از تلخ‌ترین روزهای فوتبالی‌اش
مهاجم آرژانتینی پیشین بارسلونا درباره روزهای تلخی سخن به میان آورد که در نهایت او مجبور به خداحافظی از مستطیل سبز کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، سرخیو آگوئرو به خاطر مشکلات قلبی که داشت مجبور شد در سن ۳۲ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

او به امید زیادی راهی بارسلونا شد اما مشکلات تنفسی اجازه نداد که در آبی اناری‌ها روزهای خوبی را تجربه کند.

آگوئرو درباره آن روزهای تلخ گفت: به خاطر مشکلات قلبی مجبور شدم در بیمارستان بستری شوم. ابتدا نگران نبودم چرا که اطمینان داشتم مشکل جدی نیست و خیلی زود به خانه برمی گردم. وقتی من را وارد یک اتاقی کردند که پر از مانیتور و دستگاه بود کمی ترسیدم. کم کم متوجه شدم که اوضاع بد است با این حال امیدوار بودم.

او ادامه داد: دکترها به من گفتند که همه چیز خوب خواهد شد اما در روز بعد به من گفتند که باید یک روز دیگر در بیمارستان بمانم. اینجا بود که دیگر نگران شدم. در صبح روز دوشنبه وقتی از خواب بیدار شدم پرستار به من گفت که باید آزمایشات جدیدی گرفته شود. به من گفتند که شاید مجبور به خداحافظی از فوتبال شوم اما اصلا صحبت آن‌ها را قبول نکردم. راهی امارات شدم تا این شرایط سخت را فراموش کنم. در نهایت متاسفانه مجبور به خداحافظی شدم.

این مهاجم آرژانتینی درباره روز خداحافظی گفت: وقتی صندلی را دیدم که قرار بود در آن خداحافظی خود را اعلام کنم بی اختیار شروع به گریه کردن کردم. من باید خداحافظی می کردم و اصلا چنین چیزی را نمی‌خواستم. روزهای بسیار سختی را تجربه کردم اما زندگی ادامه دارد.