روز خوب والیبال، بدمینتون و شنا
روز خوب والیبال، بدمینتون و شنا

ورزشکاران کاروان ایران در روز سوم بازی‌های المپیک توکیو در چهار رشته ورزشی مسابقه دادند. به گزارش ایسنا، در سومین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ورزشکاران ایرانی در چهار رشته والیبال، بدمینتون، بوکس و شنا رقابت کردند. در این روز تیم ملی والیبال مقابل حریفش به برتری رسید. همچنین دختر بدمینتون باز ایرانی در […]

ورزشکاران کاروان ایران در روز سوم بازی‌های المپیک توکیو در چهار رشته ورزشی مسابقه دادند.

به گزارش ایسنا، در سومین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ورزشکاران ایرانی در چهار رشته والیبال، بدمینتون، بوکس و شنا رقابت کردند. در این روز تیم ملی والیبال مقابل حریفش به برتری رسید. همچنین دختر بدمینتون باز ایرانی در اولین بازی خود به برتری رسید.

 

*والیبال:

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مقابل ونزوئلا به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا به دومین برد خود برسد.

تیم ملی والیبال

*شنا:

متین بالسینی تنها نماینده شنای ایران در المپیک توکیو در ماده ۲۰۰ متر پروانه به آب زد. او در دسته اول در کنار شناگرانی از جامائیکا، اسلواکی، تایلند، سوریه و سیشل رقابت کرد و با رکورد ۱:۵۹:۹۷ به کار خود پایان داد. او در نهایت در ماده ۲۰۰ پروانه در رده ۳۳ قرار گرفت.

متین بالسینی

بالسینی که پیش‌تر در انتخابی المپیک صربستان رکورد ملی ۲:۰۰:۹۴ را ثبت کرده بود توانست رکورد ملی ایران را در توکیو بهبود بخشد. او در پایان سی و سوم شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

 

*بدمینتون:

ثریا آقایی دختر بدمینتون باز ایران در اولین بازی مرحله گروهی بازی های المپیک توکیو به مصاف نماینده مالدیو رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به  پایان رساند.

ثریا آقایی

*بوکس:

شاهین موسوی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در نخستین مبارزه خود مقابل موری‌واکی یوئیتو از ژاپن شکست خورد و حذف شد.

شاهین موسوی