رونالدو خودش را به منچستر سیتی پیشنهاد داده است
رونالدو خودش را به منچستر سیتی پیشنهاد داده است
در گزارشی فوق العاده کوریره دلو اسپورت مدعی شدکه مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو خرید این مهاجم یوونتوس را به منچسترسیتی پیشنهاد داده است.

به گزارش حاشیه ورزش، قرارداد کریستیانو رونالدو و یوونتوس به 12 ماه پایانی خود رسیده است و اعتقاد بر این است که بیانکونری آماده پذیرفتن پیشنهاد 30 میلیون یورویی برای فروش CR7 هستند.

این رقمی است که یووه نیاز دارد تا مطمئن شود ضرر نخواهد کرد و همچنین می تواند دستمزد سالی 30 میلیون یورویی رونالدو را از سر خود باز کند.

در ماه های اخیر نام رونالدو در رابطه با پیوستن به PSG، منچستریونایتد و رئال مادرید مطرح شده است، اما کوریره دلو اسپورت گزاش کرده است که ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریستیانو، اکنون خرید او را به منچسترسیتی پیشنهاد داده است.

قهرمانان لیگ برتر به شدت به یک مهاجم نیاز دارند و در حال حاضر همه تلاش خود را برای به خدمت گرفتن هری کین می کنند، اما حتی پیشنهاد 150 میلیون یورویی سیتی ممکن است برای تاتنهام کافی نباشد.

پس از باختن لیونل مسی به پاری سن ژرمن، اکنون پپ گواردیولا ممکن است بتواند به جای لئو با یکی دیگر از فوق ستاره های برنده توپ طلا کار کند.

در صورتی که چنین اتفاقی بیافتد، این امر از سوی هواداران منچستریونایتد خیانت تلقی خواهد شد. آنها همیشه امیدوار بودند که CR7 به اولدترافورد بازگردد، اما در عوض به نظر می رسد که رونالدو خدمات خود را به رقیب سنتی شیاطین سرخ پیشنهاد داده است.