رونالدو شماره یک است
رونالدو شماره یک است
سرمربی النصر بعد از پیروزی برابر اخدود به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و درباره نیمکت نشینی بروزوویچ و سادیو مانه توضیح داد

حاشیه ورزش و به نقل از الریاضیه، النصر به روند پیروزی‌های پیاپی خود در لیگ عربستان ادامه داد و این بار اخدود را با درخشش کریستیانو رونالدو شکست داد تا اختلافش را با الهلال صدرنشین به تنها یک امتیاز کاهش دهد.

کاسترو، سرمربی النصر در نشست خبری بعد از بازی گفت: کاملا کنترل بازی را به دست گرفتیم و تیم برتر میدان بودیم. برابر یک تیم خوب نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم. در ابتدای فصل 6 امتیاز از دست دادیم و این باعث شد تا شرایط سخت شود اما خوشبختانه فاصله ما با  تیم صدرنشین کم شده است. هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است و به تلاش خود ادامه می‌دهیم.

سرمربی پرتغالی النصر در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر دیدار بعدی برابر الهلال به بروزوویچ و سادیو مانه استراحت داد، گفت: من به بازی های بعدی فکر نمی کنم بلکه دلیل نیمکت نشینی این دو بازیکن بازی های قبلی بود. آنها دیر به اردوی تیم اضافه شدند و به خاطر خستگی و آماده نبودن بازی نکردند.

او درباره کریستیانو رونالدو گفت: رونالدو شماره 1 در جهان است. وقتی شما شماره یک را در تیم خود دارید همه چیز آسان می شود. درباره اوتاویو هم باید بگویم که او در ورزشگاه به دنیا آمده است چرا که او در همه جای زمین دیده می شود. بسیار خوشحال کننده است که چنین بازیکنی را در اختیار داریم. ما تیم بسیار خوبی داریم که می تواند هر مشکلی را حل کند. از اتحاد تیمی که داریم لذت می برم.

  • منبع خبر : ایسنا