رونی: کین باید نیمکت‌نشین شود
رونی: کین باید نیمکت‌نشین شود
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس بر این باور است که ساوتگیت باید در دیدار برابر ولز به بازیکنان اصلی استراحت بدهد. او می گوید صعودنکردن انگلیس یک معجزه خواهد بود.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از سان، تیم ملی فوتبال انگلیس با چهار امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد. انگلیس در بازی سوم خود باید به مصاف ولز برود و در صورتی صعود نمی کند که ولز پیروزی پر گلی را به دست آورد که وین رونی چنین چیزی را معجزه می داند.

رونی گفت: تفاضل گل انگلیس و ولز بسیار زیاد است و ولز برای صعود باید پیروزی پر گلی را کسب کند که این بسیار بعید است. به نظرم ما صعود کرده‌ایم و تنها در صورتی صعود نمی کنیم که یک معجزه رخ داد و این بعید است. به نظرم ساوتگیت باید در این بازی به بازیکنان اصلی استراحت بدهد و این بهترین فرصت برای بازیکنان ذخیره است تا محک بخورند.

او ادامه داد: انگلیس در دیدار برابر آمریکا به هیچ وجه نمایش خوبی نداشت. این یک واقعیت است و باید گفت که برای قهرمانی در جام جهانی باید بسیار بهتر از این ظاهر شد. مونت در دیدار برابر ایران بسیار خوب بازی کرد با این حال گاهی اوقات نیاز به تغییر در ترکیب اصلی است. به نظرم فودن باید در ترکیب اصلی باشد و از بین ساکا و رحیم استرلینگ دست به انتخاب زد.

رونی در پایان درباره هری کین گفت: او در دیدار برابر آمریکا با درد بازی کرد و به نظر می رسد که برابر ایران مصدوم شده است. به نظرم بهتر است که ساوتگیت به کین استراحت دهد و کالوم ویلسون در ترکیب اصلی استفاده کند.