رویارویی با اینتر در لیگ قهرمانان
رویارویی با اینتر در لیگ قهرمانان
سرمربی لیورپول به رویارویی با اینتر در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

به گزارش حاشیه ورزش ، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوییس برگزار شد و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. با قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید منتظر تقابل‌های جذاب در این مرحله از رقابت‌ها باشیم.

در یکی از دیدارها اینتر برابر لیورپول قرار می‌گیرد. لیورپول در مرحله گروهی میلان را شکست داد و حالا با دیگر تیم ایتالیایی روبه‌رو خواهد شد.

یورگن کلوپ گفت: من باید ۵۴ سال صبر می‌کردم تا برای اولین‌بار در سن سیرو بازی کنم و حالا دو بار در سه ماه دیگر این اتفاق رخ می‌دهد، پس این خبر خوبی است! همه چیز خوب است. البته قرعه سختی است، قطعا. آن‌ها صدرنشین لیگ ایتالیا هستند. یک تیم خوب در ایتالیا که در شرایط خوب به سر می‌برند. خواهیم دید که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.

سرمربی قرمزها از لائوتارو مارتینز به عنوان “یکی از هیجان انگیزترین مهاجمان جهان” تمجید کرد و به برخی از بازیکنان اینتر با تجربه لیگ برتر اشاره کرد.

کلوپ اضافه کرد: “بله، بدیهی است که سانچز و ژکو را به خوبی می‌شناسیم و احتمالا لائوتارو مارتینز یکی از هیجان‌انگیزترین مهاجمان جهان است. سیمونه اینزاگی آنجاست، سال اولش است، سال گذشته آن‌ها قهرمان شدند، اما این راه لیورپول است و هرگز آسان نیست، اما هنوز هم ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، این یک بازی مناسب در لیگ قهرمانان نیست، بنابراین همه چیز خوب است و من کاملاً مشتاقانه منتظر آن هستم.

کلوپ گفت که انجام مجدد قرعه‌کشی مرحله حذفی رقابت‌ها درست بود. در همین رابطه سرمربی لیورپول گفت: قطعا. من آن را به صورت زنده دیدم و فکر کردم، شما نمی‌توانید اجازه دهید این‌طور بماند. آن‌ها مجبور بودند دوباره این کار را انجام دهند.

در مرحله حذفی این رقابت‌ها، تیم‌های سیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس که در مرحله گروهی صدرنشین شدند، در سید یک قرار گرفتند و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکو، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز در سید دوم قرار گرفتند.