روی آمدن به جلسه خبری را نداشتم
روی آمدن به جلسه خبری را نداشتم
سرمربی استقلال بابت عملکرد تیمش از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال یک‌شنبه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل نود ارومیه در ضربات پنالتی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: روی آمدن به جلسه را نداشتم. لازم می‌دانم که از هواداران استقلال به خاطر عملکرد امروز عذرخواهی کنم. به بازیکنانم گفته بودم که اگر حریف را دست کم بگیریم به مشکل می‌خوریم. این اتفاق رخ داد و از موقعیت‌های‌مان هم استفاده نکردیم. نود به گل رسید و کارمان سخت شد. خدا را شکر به پیروزی رسیدیم. مجددا از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی استقلال درباره علت استراحت دادن به تعداد زیادی از بازیکنان تیمش گفت: تنها دلیلی که باعث شد به بازیکنان‌مان استراحت بدهیم، فشار تمرینات بود. سه، چهار بازیکن ما در مرز آسیب دیدگی بودند. می‌خواستیم به آن‌ها استراحت بدهیم و از بازیکنان جوان استفاده کنیم. در همه جای دنیا این اتفاق رخ می‌دهد که تیم‌های دسته دوم و سوم مقابل تیم‌ها لیگ برتری به پیروزی می‌رسند. خوشبختانه این اتفاق رخ نداد. از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. روی آمدن به نشست خبری را نداشتم. فقط آمدم از هواداران استقلال عذرخواهی کنم.

او در واکنش به این سوال که آیا از عملکرد مهاجمان تیمش به خصوص امین قاسمی‌نژاد راضی بوده یا خیر؟ گفت: اگر تیمم خوب بازی نکرده است، مقصر اصلی خود من هستم. درباره شخص یا بازیکن حرف نمی‌زنم. مقصر اصلی سرمربی است و من هم به عنوان سرمربی از هواداران عذرخواهی کردم. ان‌شاء‌الله تمرکزمان روی بازی با پدیده است که سه امتیاز آن بازی را بگیریم.