رو شدن یک بدهی جدید برای وزنه‌برداری
رو شدن یک بدهی جدید برای وزنه‌برداری
فدراسیون وزنه‌برداری در حالی که هنوز بدهی‌های قبلی را به طور کامل تسویه نکرده است با یک بدهی جدید روبه‌رو شده است.

به گزارش حاشیه ورزش

سجاد انوشیروانی در گفت‌و گو با ایسنا درباره‌ی وضعیت بدهی‌های فدراسیون وزنه‌برداری گفت: یک قسمت از بدهی مالیاتی فدراسیون را پرداخت کردیم و یک قسمت دیگر را تا مرداد اجازه گرفتیم که پرداخت کنیم که مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان است. فدراسیون برای آزادی ۱۰ سال معوقات پرداخت اجاره به شرکت توسعه و تجهیز دارد که حدود ۵ میلیارد تومان می‌شود و برای سالن کبکانیان هم حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان بدهکار است.

او ادامه داد: یک بدهی عمده دیگری که در آینده روبه‌رو می‌شویم مربوط به پرداخت سنوات کارمندانی است که بازنشسته شده بودند و یا همکاری آن‌ها با فدراسیون تمام شده بود. سنوات آن‌ها در پایان هر سال تسویه نشده است و از این رو ما باید برای هر نفر بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بپردازیم. دوستان شکایت کرده‌اند و پرونده‌ها فعلا در حال جریان است.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد هزینه بازسازی کمپ تیم‌های ملی در مجموعه آزادی گفت: هزینه ۱۰ میلیارد تومانی در بردارد. مجمع سالانه فدراسیون نیز آخر خرداد برگزار می‌شود تا صورت مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را مشخص کنیم و از مجمع رای بگیریم. هم‌چنین مطابق ماده ۲۰ تا ۲۶ اساسنامه فدراسیون، مجوزهای لازم را از مجمع بگیریم تا فدراسیونی عملیاتی و چابک داشته باشیم. البته این را هم بگویم که کار سخت است اما هیچ موقع امید را از دست نمی‌دهیم. از طرفی دوستان در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کنار ما بوده‌اند و برای ما قوت قلب است که به وزنه‌برداری عنایت ویژه دارند.