رکورد جدید برای پاری سن ژرمن با گلزنی ام‌باپه
رکورد جدید برای پاری سن ژرمن با گلزنی ام‌باپه
کیلیان ام‌باپه با گلی که در دیدار برابر برست به ثمر رساند سه هزارمین گل پاری سن ژرمن را در لیگ فرانسه به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از سایت رسمی پاری سن ژرمن، شاگردان گالتیه در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف برست رفتند و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کردند.

گل دوم پاری سن ژرمن را در این بازی کیلیان ام‌باپه در دقیقه ۹۱ با پاس لیونل مسی به ثمر رساند.

ام‌باپه با گلی که در این بازی به ثمر رساند تا تاریخ‌سازی تیم پاری سن ژرمن نقش داشت. او موفق شد که سه هزارمین گل پاری سن را در لیگ فرانسه به نام خود به ثبت برساند.

گل ۱۵۰۰ پاری سن ژرمن به نام نیکلاس آنلکا، ۲۰۰۰ به نام جرمی منز، ۲۵۰۰ به نام کاوانی و ۳ هزارمین هم به نام ام‌باپه به ثبت رسید.

ام‌باپه هفته قبل هم توانست از رکورد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن که متعلق به کاوانی بود بگذرد و اکنون با زدن ۲۰۲ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه پاریسی به شمار می‌آید.

این بازیکن جوان در فصل جاری هم آمادگی بسیار بالایی از خود نشان داده است. بعد از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا دوباره گمانه زنی درباره انتقال او به رئال در تابستان زیاد شده است با این حال او تا سال ۲۰۲۴ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و برای انتقال به رئال باید رضایت سران تیم پاریسی را جلب کند که کار بسیار سختی است.