رییس فدراسیون بدنسازی: حرفهایم شوخی بود/ چه کسی گفته من واکسن زدم!
رییس فدراسیون بدنسازی: حرفهایم شوخی بود/ چه کسی گفته من واکسن زدم!

رییس فدراسیون بدنسازی پس از اظهار نظر روز گذشته خود مبنی بر اینکه از طریق حامی مالی فدراسیون واکسن کرونا زده است، اعلام کرد: چه کسی گفته من واکسن کرونا زده ام! عبدالمهدی نصیرزاده در گفتگو با حاشیه ورزش، درباره اظهارنظر جنجالی خود در جمع خبرنگاران مبنی بر اینکه از طریق حامی مالی فدراسیون بدنسازی […]

رییس فدراسیون بدنسازی پس از اظهار نظر روز گذشته خود مبنی بر اینکه از طریق حامی مالی فدراسیون واکسن کرونا زده است، اعلام کرد: چه کسی گفته من واکسن کرونا زده ام!

عبدالمهدی نصیرزاده در گفتگو با حاشیه ورزش، درباره اظهارنظر جنجالی خود در جمع خبرنگاران مبنی بر اینکه از طریق حامی مالی فدراسیون بدنسازی موفق به دریافت واکسن کرونا شده است، اظهار کرد: روز گذشته من در کنار آقای پولادگر و صالحی امیری نشسته بودم و برای لحظاتی ماسکم را درآوردم تا چای بخورم. ظهر نیز بعد از صرف ناهار تعدادی از خبرنگاران از من پرسیدند چرا ماسک نزدید که من هم در جواب به شوخی گفتم برای اینکه شما سوژه داشته باشید. بعد آن ها گفتند ممکن ناقل کرونا باشید که من هم در جواب گفتم نه. من واکسن کرونا زده ام.

رییس فدراسیون بدنسازی گفت: این صحبت ها شوخی بود و من اصلا نمی دانستم این افراد خبرنگار هستند!

وی درباره موضع سازمان غذا و دارو مبنی بر اینکه هیچ مجوزی برای واردات واکسن کرونا صادر نکرده ایم و اینکه چطور اسپانسر فدراسیون واکسن وارد کرده است، با انکار صحبت های روز گذشته خود، گفت: چه کسی گفته من واکسن زده ام؟ حرف هایم شوخی بود و منظورم این بود که چون قبلا کرونا گرفته ام در بدنم آنتی بادی دارم، وگرنه هیچ واکسنی دریافت نکرده ام!

نصیرزاده در ادامه، به جلسه مشترک شب گذشته با وزیر ورزش افغانستان و رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ اشاره کرد و گفت: مباحث بسیار خوبی در این جلسه مطرح شد. نایب رییس اول کمیته المپیک افغانستان که ریاست فدراسیون بدنسازی این کشور را بر عهده دارد نیز در این جلسه حضور داشت. در زمینه گسترش همکاری ها و جلب حمایت برای حضور پاورلیفتینگ در بازی های آسیایی و همچنین کمک به توسعه پاورلیفتینگ در افغانستان مباحث بسیار خوبی مطرح شد.  افغانستان قهرمانان خوبی در اورلیفتینگ دارد و آن ها از افتتاح آکادمی فداسیون جهانی بدنسازی در ایران استقبال کردند. قرار است بزودی تفاهم نامه ای بین فدراسیون های بدنسازی ۲ کشور به امضا برسد.