رییس فدراسیون شنا: «سجادی» گزینه‌ای کامل برای وزارت ورزش است
رییس فدراسیون شنا: «سجادی» گزینه‌ای کامل برای وزارت ورزش است
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: «حمید سجادی» هم سابقه ورزشی دارد و هم مدیریتی. به نظر من او گزینه کاملی برای ریاست وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش حاشیه ورزش، «محسن رضوانی» روز پنجشنبه در خصوص معرفی «حمید سجادی» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم اظهار داشت: سجادی یکی از قهرمانان بنام ایران و آسیا بوده است. همچنین او رکورددار دو استقامت در سالن آسیا بوده و از نظر ورزشی یک فرد شناخته شده در کشورمان به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: او معاون وزیر ورزش بوده و سابقه مدیریت ورزشی را نیز داراست. سجادی همچینن استاد رشته تربیت بدنی در دانشگاه است. او همه را در ورزش می‌شناسد و به امور بین‌الملل نیز آشنایی دارد. سجادی یک فرد کامل برای وزارت ورزش و جوانان است.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو تصریح کرد: امیدوارم مجلس شورای اسلامی بتواند به این وزیر اعتماد کرده و سجادی نیز بتواند بر این منصب بنشیند. در ادامه نیز امیدوارم مسیر ورزش نیز بدون حاشیه به راه خود ادامه دهد.

رضوانی در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از وزیر ورزش دولت سیزدهم دارد، گفت: رویداد المپیک را از نزدیک دیدم و با توجه به تجربه‌ای که از این بازی‌ها بدست آوردم، تنها خواسته‌ام این است که به ورزش پایه توجه ویژه‌ای شود. یک برنامه حداقل چهار تا هشت ساله برای این موضوع بسیار مهم تدوین شود تا بتوانیم در رشته‌هایی مثل شنا به مدال المپیک دست پیدا کنیم.

وی افزود: دیگر موضوع مهم دیگری که مطرح است، توجه به ورزش همگانی است؛ توجه به این حوزه در تمام رده‌ها باعث می‌شود که استعدادهای بزرگی برای ورزش کشور کشف شود.

  • منبع خبر : ایرنا