رییس هیات هندبال خراسان رضوی خبر داد:
رییس هیات هندبال خراسان رضوی خبر داد:
مسابقات هندبال پسران و دختران انتخابی تیم استان با حضور 50 تیم

به گزارش حاشیه ورزش

مجید خروشی- در نشست هم اندیشی رییس و اعضای هیات مدیره هیات هندبال خراسان رضوی پس از بررسی امکانات و تجهیزات هیات خروجی این نشست منجر به پذیرش میزبانی دختران هندبالیست استان شد.
رییس هیات هندبال خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: تیر و مرداد ماه امسال مسابقات هندبال انتخابی تیم استان برای حضور در رقابت های منطقه یک کشوردر همه رده های سنی (نونهالان،نوجوانان،جوانان و امید) به میزبانی شهرستان های مشهد،سرخس،گناباد و سبزوار برگزار خواهد شد. و دو تیم هر گروه برای حضور در رقابت های منطقه یک کشور معرفی و در نهایت تیم های برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند.
رضا علیزاده با اشاره به این که شهرستان های سرخس و گناباد با توجه به عملکرد مثبت در معرفی تیم های شهرستانی به جمع ما اضافه شده اند و امیدواریم دیگر شهرستانها که سابقه حضوری موفق در هندبال دارند به جمع رقبا اضافه شوند گفت: با توجه به اعلام آمادگی شهرستان های سرخس ، سبزوارو گناباد بناست تیرماه بعد ازپایان امتحانات دانش آموزان مسابقات هندبال نوجوانان،نونهالان و امیدپسران را در این شهرستان ها برگزار کنیم .
وی خاطر نشان کرد: بر اساس برآورد آماری در این قابت ها حدود 50 تیم حضور خواهند داشت و کمیته فنی و استعداد یابی هیات در کنار این مسابقات به شناسایی استعداد ها می پردازد و نفرات منتخب در قالب تیم منتخب به مسابقات خارج استان اعزام خواهد شد.
علیزاده خاطر نشان کرد: خرد جمعی و مشارکت مربیان شهرستانی و مشهدی برای ساختن ساختاری منسجم و آینده نگر در هندبال استان شکل گرفته است و معتقدم در صورت حمایت مالی جامعه هندبال به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.البته ناگفته نماند با همین بضاعتی که داریم هم اکنون شاکله تیم های ملی در رده های سنی بزرگسالان و جوانان را بازیکنان مشهدی شکل داده اند.
رییس هیات هندبال خراسان رضوی در خصوص حامیان مالی در این رقابت ها گفت: مولتی کافی،پیکان و خوشگوار در این راستا کمک هایی انجام داده اند البته بیشتر هزینه ها برعهده هیات خواهد بود.