زامهران گفت با نساجی به توافق نرسیدیم
زامهران گفت با نساجی به توافق نرسیدیم
مهاجم نساجی با گل های سه امتیازی که زد چندین بار تیمش را نجات داد و در ماندن این تیم در لیگ سهم زیادی داشت.

به گزارش حاشیه ورزش، فرزاد زامهران در مورد فصلی که با نساجی پشت‌سر گذاشت گفت:  فصل سختی در نساجی داشتیم و به خاطر شروع مان شرایط سخت شد ولی رفته رفته خوب شد و پایان فصل خوبی داشتیم.

او که ۵ گل برای نساجی به ثمر رساند در پاسخ به این سوال که چندتا از آن ها سه امتیازی بوده ادامه داد: به نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن، فولاد و یک تیم دیگر گل سه امتیازی زدم و در مجموع از پنج گل چهار گلم همراه با امتیاز شد. هر کس گل می زند قطعا خوشحال می شود و اگر این موضوع همراه با پیروزی تیمش باشد که بحثش جداست آن هم تیمی که شرایطش در جدول بد بوده و یک جاهایی حقش باختن بوده ولی وقتی تو با گل سه امتیازی شرایط تیم را عوض کنی خیلی خاص است و البته مختص یک نفر نیست، بازیکنان کناری هم همه زحمت کشیدند و حالا من توانستم گل بزنم و گلهای مهمی هم زدم و بابت این موضوع خیلی خوشحال هستم و از همه مهمتر اینکه نساجی در لیگ ماند چیزی که شاید خیلی ها با توجه به نتایج نیم فصل اول فکرش را نمی کردند و این که همراه با گلزنی های من بود بسیار برایم خوشحال کننده بود.

مهاجم نساجی که همیشه گل هایش را به هواداران تقدیم می کرد در این خصوص توضیح داد: شادی گلم مختص به هواداران نساجی بود. در مورد هواداران نساجی باید بگویم که فوق‌العاده هستند. هواداری که در روز سخت حمایت و زودتر از بازیکن شروع به ریکاوری برای هفته بعدی کند و انگیزه و انرژی به تیم بدهد باید قدرش را دانست. هوادار همه جوره سعی می‌کند پشت بازیکن باشد و بازیکن را برای بازی‌های بعدی آماده کند. ما امسال روزهای سختی را گذراندیم که آنها هیچ اعتراضی نداشته باشند. البته خیلی از اوقات اعتراض‌ هم به تیم شد ولی هواداران دوباره شروع به روحیه دادن به ما کردند و خیلی با ارزش بود و به نظر من نساجی به خاطر داشتن چنین هوادارانی که واقعاً فوتبال را می فهمند و هر کدام یک کارشناس هستند باید به خودش ببالد.

زامهران در پایان در مورد برنامه‌اش برای فصل آینده افزود : من دوست داشتم در نساجی بمانم، صحبت هم کردیم اما به توافق نرسیدیم. سه چهار پیشنهاد دیگر هم دارم و با آنها صحبت کردم و به زودی تیم جدیدم را اعلام می‌کنم.