زلینسکی: اوسیمن هالند ناپولی است
زلینسکی: اوسیمن هالند ناپولی است
پیوتر زلینسکی، هافبک ناپولی، آخرین گل آبی‌ها را در دیدار مقابل آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند.

به گزارش حاشیه ورزش

“، او که از این اتفاق بسیار خوشحال بود درباره صعود به یک چهارم نهایی که برای اولین بار برای ناپولی اتفاق می‌افتد گفت: ما برای هواداران‌مان خوشحال هستیم. آنها همیشه با ما هستند و ما را روی دست خود به بالا هل می‌دهند. بعد از آن هم باشکاه واقعا لیاقت حضور در این مرحله را داشته است. ما حالا در یک چهارم نهایی هستیم اما می‌دانیم هنوز هم می‌توانیم کارهای بیشتری انجام بدهیم. ما آگاهیم که تیم خیلی خوبی هستیم. هم کسانی که بازی می‌کنند و هم بازیکنان جانشین احساس خوبی از بودن در تیم ناپولی دارند.

زلینسکی در ادامه گفت: ما باید مسیرمان را تا انتها همینطور ادامه دهیم‌. بازی‌های زیادی در لیگ و لیگ قهرمانان باقی مانده و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم. البته فعلا فقط دو بازی دیگر مدنظر ماست و بعد قدم گذاشتن در مرحله بعدی این مسیر که همه تیم دوست دارند تا آخر طی بشود.

این بازیکن درباره قرعه‌کشی ادامه داد: هرکسی که مقابل ما قرار بگیرد می‌خواهیم از آن عبور کنیم. همه تیم‌های دیگر لیگ قهرمانان تیم‌های بزرگی هستند و ما قادریم با همه آنها بازی کنیم و آماده مبارزه خواهیم بود.

او همچنین در مورد اوسیمن که امشب دو گل به ثمر رساند هم گفت: اوسیمن هالند ماست! بله بله او یکی از بهترین گلزنان جهان است. او بسیار قوی است و در حال ایجاد تفاوت بزرگ برای ناپولی است. کسی که یک قهرمان واقعی است.

حرف پایانی زلینسکی با اعتماد به نفس: بقیه باید از ملاقات با ناپولی بترسند! ما خوب هستیم و این را نشان داده‌ایم و حالا تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند برای متوقف کردن ما مبارزه می‌کنند.