زل زدن یزدانی به تیلور، بمب باورنکردنی در ریاض!
زل زدن یزدانی به تیلور، بمب باورنکردنی در ریاض!
ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش حاشیه ورزش  رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تاکید کرد: با اقدامات انجام‌شده کامران قاسمپور و رحمان عموزاد تمرینات سنگین کشتی را آغاز کردند و مشکلی بابت حضور در رقابت‌های جهانی ندارند. دکتر تورج ملک محمدی  درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی کامران قاسمپور و رحمان عموزاد دو ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در راه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: خدا را شکر با تمهیدات بسیار خوب فدراسیون کشتی و نظارت و بررسی دقیق شرایط این دو کشتی‌گیر پس از آسیب‌دیدگی، هر دوی آن ها در شرایط خوبی بسر می‌برند و در صورتیکه مشکل خاصی پیش نیاید برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان هیچ مشکلی نخواهند داشت.

از خط ۳۴ آزادی تا رویای پاریس

اولین مسافر ایران به المپیک پاریس در کارنامه ورزشی‌اش تنها یک مدال المپیک کم دارد. خیلی آرام و با طمانینه صبحانه‌ را همراه پدرش خورد. وسایل تمرینش را درون کیفش قرار داد. روزشمار المپیک را روی عدد ۳۹۸ گذاشت و برای رفتن به تمرین آماده شد. با چمدانی که وسایل تمرینش را درون آن قرار داده بود از خانه خارج شد و به سمت ورزشگاه آزادی رفت. آن آرامش همیشگی را در حین رانندگی هم حفظ می‌کرد و بعد از گذشت دقایقی به سالن ۸۰ خط تیراندازی رسید. “بنگ بنگ” این طنینی بود که در سالن تیراندازان در حال تمرین به گوش می‌رسید. او هم خیلی آرام و با حوصله وسایلش را روی خط ۳۴ آماده کرد، عینکش را به چشم زد، کمربند و هدبندش را بست، سلاحش را به دست گرفت و آماده تمرین شد.

نیمار به الهلال پیوست

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به الهلال عربستان پیوست. نیمار جونیور، مهاجم برزیلی فصل قبل پاری‌سن‌ژرمن فوتبال اروپا را ترک کرد و با عقد قرارداد رسمی راهی عربستان شد و با رقمی هنگفت به الهلال پیوست. قرارداد او تا سال ۲۰۲۵ اعتبارد و هیچ گزینه‌ای برای تمدید درج نشده است. قرارداد دوساله و به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار برای این دو سال خواهد بود که البته ممکن است با آپشن‌های موجود تا ۴۰۰ میلیون دلار نیز افزایش پیدا کند.

منبع :ایسنا 

  • منبع خبر : ایسنا