زندگی بازیکنانم با فوتبال نمی‌چرخد، باید کار کنند!
زندگی بازیکنانم با فوتبال نمی‌چرخد، باید کار کنند!
عزیز فریسات می‌گوید اگر حمایت‌ها از استقلال ملاثانی بیشتر شود جای دوری نمی‌رود، چراکه دلخوشی مردم ملاثانی به فوتبال و همین تیم است.

به گزارش حاشیه ورزش

استقلال ملاثانی فصل سخت خود را با شکست ۴گله به سایپا به پایان رساند اما عزیز فریسات، سرمربی این تیم، خوشحال است که فصل تمام شده است! او در مورد بازی پایانی فصل‌شان گفت: خدا را صد مرتبه شکر می‌کنیم که فصل امسال تمام شد. انقدر مشکلات ما زیاد بود که دوست داشتیم فصل زودتر تمام شود. درست است که یک باخت سنگین را متحمل شدیم ولی تیمی که بضاعتش همین باشد و نیمکت قوی برای جایگزین کردن نداشته باشد، شرایطش سخت می‌شود. نبود سه بازیکن کلیدی‌مان که محروم بودند، شرایط ما را به هم ریخت. تیمی که در نیم فصل ۱۵ بازیکن را از دست داده، سه بازبکنش خیلی مهم است. ما به خاطر یک تعویض اجباری مجبور شدیم چهار پست را تغییر دهیم. به تیم سایپا تبریک می‌گویم که توانست برنده بازی شود.

* تغییر سیستم بعد از اشکش: هر مربی‌ای سبک خاص خودش را دارد و در کار ما بازی مستقیم نیست. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما هر موقع بچه‌ها را کامل در اختیار داشتیم زیبا بازی کردیم و حتی می‌توانستیم در جام حذفی هوادار را ببریم. استحقاق بچه‌های ما خیلی بالاتر از این‌هاست به شرطی که پول‌شان به موقع پرداخت شود.

*آینده استقلال ملاثانی با توجه به شرایط سخت این تیم: ما دوست داریم شاهد این باشیم که تیم‌های ما شرایطی داشته باشند که فوتبالیست با آرامش بازی کند. کار کردن عیب نیست ولی ما خیلی از بازیکنان‌مان چون مجبورند امورات‌شان را بگذرانند به کارهای دیگر مشغول هستند؛ مثلا چشم بازیکن ما در کار ورم کرده و او را به زمین فرستادیم و این برای فوتبال ما زشت است. در شهر ملاثانی دلخوشی مردم همین فوتبال است. نفت آبادان و مردم آبادان همه عشقشان این تیم است و مگر می‌شود این را از مردم گرفت؟ خوزستان مهد فوتبال است و باید حمایت بشوند. امکانات انقدر زیاد است که اگر یک درصد هم در فوتبال هزینه شود جای دوری نمی‌رود.