زنگ خطر جدی‌تر از همیشه در اصفهان
زنگ خطر جدی‌تر از همیشه در اصفهان
در پایان هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر ذوب آهن رسما یکی از دو تیم انتهای جدول شد تا سبز پوشان اصفهان جدی تر از همیشه خطر سقوط را احساس کنند.

به گزارش حاشیه ورزش ، در حالی رقابتهای فصل بیستم از لیگ برتر به هفته‌های پایانی‌اش نزدیک می‌شود که دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن در انتهای جدول قرار گرفته و بیشتر از سایر تیم‌ها خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند.

با بررسی تاریخ برگزاری همه ادوار لیگ برتر در ۲۰ سال گذشته، مشخص می‌شود ذوب آهن یکی از ۵ تیمی است که به همراه استقلال، پرسپولیس، سپاهان و سایپا در تمام ادوار این مسابقات حضور داشته‌اند و چنانچه آنها در پایان فصل به دسته اول سقوط کنند، این اتفاق اولین بار برای این باشگاه به وقوع پیوسته و همچنین فصل بیست و یکم نیز اولین فصلی در لیگ برتر است که اصفهان با یک نماینده در آن حضور خواهد داشت.

ذوب آهن در حالی در انتهای جدول برای بقا تلاش می‌کند که سپاهان دیگر تیم اصفهانی در بالای جدول برای قهرمانی رقابت فشرده‌ای را با پرسپولیس دارد و یکی از شانس‌های مهم قهرمانی در این فصل است.

سبزپوشان اصفهان که فصل را با رحمان رضایی آغاز کردند و در همان نیم فصل نخست دست به تغییر زده و مجتبی حسینی را برای هدایت تیم شان انتخاب کردند، نه تنها شرایط بهتری پیدا نکردند که حالا رسماً یکی از دو تیم انتهای جدول هستند.

ذوب آهن با ۲۵ امتیاز و ۳ امتیاز فاصله نسبت به نساجی که یک رده بالاتر از این تیم قرار دارد در رده پانزدهم جدول ایستاده است و در هفته بیست و پنجم هم دیداری دشوار مقابل تراکتور در تبریز دارد که پیروزی در این دیدار حداقل روی کاغذ برای آنها کار ساده‌ای نیست.

شاگردان حسینی اگر بخواهند اولین سقوط ذوب آهن در لیگ برتر به نام شان ثبت نشود، باید از آخرین فرصت‌هایی که در اختیارشان قرار دارد بهترین استفاده را ببرند، وگرنه در تاریخ ثبت خواهد شد که ذوب آهن برای اولین بار بعد از ۲۰ سال در سال ۱۴۰۰ به لیگ دسته اول سقوط کرد.