زوج دفاعی فولاد در انتظار اولین فرصت
زوج دفاعی فولاد در انتظار اولین فرصت
ایران – کنیا، پیش بینی می شود در دومین بازی دوستانه تیم ملی در فروردین ماه شاهد حضور بازیکنان جدید در ترکیب ایران باشیم.

به گزارش حاشیه ورزش

در بازی نخست محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده که در دوره مربیگری اسکوچیچ هم پای ثابت قلب خط دفاعی بودند، در ترکیب ایران به میدان آمدند و مثل همیشه نمایش خوبی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران داشتند. در این بازی یک بار دروازه ایران از روی نقطه پنالتی باز شد و آنهم به خاطر خطایی که سعید عزت الهی درون محوطه جریمه مرتکب شد. در بیشتر دوئل ها چه زمینی و هوایی این دو بازیکن برنده بودند.

امیر قلعه نویی اگر تصمیم بگیرد، در بازی با کنیا ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را تغییر دهد، باید از زوج خط دفاعی فولاد استفاده کند. عارف آقاسی و محمد امین حزباوی. دو مدافع جوان فولاد که در ترکیب خط دفاعی این تیم به خوبی جا افتاده اند. آنها ضمن مهار حملات حریف در بازیسازی مهره های خوبی هستند و به طور حتم می توانند مهره های خوبی برای جانشینی محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده باشند.

این حضور می تواند به جوان سازی تیم ملی و پایین آوردن میانگین سنی تیم ملی هم کمک کند. به طور حتم با حضور این بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی، ایران دیگر در هیچ تورنمنتی لقب پیرترین تیم حاضر در بازی ها را به خود اختصاص نخواهد داد. محمد امین حزباوی به تازگی تجربه حضور در جام ملت های آسیا را به همراه تیم ملی جوانان را پشت سر گذاشت اما به سبب باخت یک بر صفردر برابر عراق نتوانست به جام جهانی صعود کند. اما جالب اینجاست، عارف آقاسی پیش تر به همراه تیم ملی جوانان در جام ملت های جوانان آسیا در سال 2016 بحرین به همراه این تیم سوم شد و به جام جهانی صعود کرد. آنها حالا مهیا می شوند با بازی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران تجربه جدیدی را پشت سر بگذارند. تجربه ای که گران تر از تجربه های پیشین است و به آنها برای یک نمایش بهتر در ترکیب فولاد هم کمک خواهد کرد.