زورمان به مسائل پشت پرده فوتبال نرسید
زورمان به مسائل پشت پرده فوتبال نرسید

سرمربی نفت مسجدسلیمان از عملکرد بازیکنانش در مقابل ذوب‌آهن انتقاد کرد. به گزارش حاشیه ورزش، محمود فکری پس از شکست سه بر دو تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ابتدا چند بار باید از مردم مسجدسلیمان برای این بازی مشکوک عذرخواهی کنم. در نیمه اول مطمئنا چیزهایی وجود داشت و باعث شد گل‌هایی بخوریم که هیچ […]

سرمربی نفت مسجدسلیمان از عملکرد بازیکنانش در مقابل ذوب‌آهن انتقاد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش، محمود فکری پس از شکست سه بر دو تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ابتدا چند بار باید از مردم مسجدسلیمان برای این بازی مشکوک عذرخواهی کنم. در نیمه اول مطمئنا چیزهایی وجود داشت و باعث شد گل‌هایی بخوریم که هیچ تیمی یا هیچ بازیکنی در مهدکودک هم به این راحتی به حریف فرصت نمی‌دهد. در این بازی می‌توانستیم مثل نیمه دوم سالم بازی کنیم و بازی را با برد از زمین خارج شویم اما در نیمه اول همه کار کردیم تا حریف از بازی برنده بیرون بیاید و باید چندین بار عذرخواهی کنم. شاید مسائلی در فوتبال ما وجود دارد که متاسفانه قدرت، خواسته و اراده‌ای برای جلوگیری از آن وجود ندارد.

او ادامه داد: درباره نیمه اول نمی‌شود صحبت کنیم اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، بازی برگشت. بازیکنانم در نیمه دوم تلاش کردند نتیجه بازی را تغییر دهند و موقعیت‌های زیادی را به وجود آوردیم و خوشبختانه دو گل هم زدیم. از طرف دیگر موقعیت‌های دیگری را هم به وجود آوردیم که می‌توانستیم باز هم به گل برسیم اما متاسفانه زورمان به مسائل پشت پرده فوتبال نرسید، چون نمی‌توانم قبول کنم که بازیکنانم به این شکل راحت اجازه دهند گل بخوریم و به حریف موقعیت دهند. از فوتبال پاک و مردم مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در کشورمان و در لیگ‌مان چنین مسائلی را نبینیم.

او اضافه کرد: من کسی را متهم نمی‌کنم و به هر حال فیلم بازی موجود است و همه کارشناسان می‌توانند بروند و ببینند اما چیزی که مشخص است این است که اگر مهمان بودیم و بازیکنانم در این هوا به مشکل می‌خوردند، شاید توجیه داشت اما ما اینجا تمرین و زندگی می‌کنیم و بازیکنان حریف باید اینجا به مشکل بخورند. این‌که تیم ما در این هوا به این شکل بازی کند، چیز مشخصی است اما بهتر است کمیته اخلاق ورود کند و کارشناسان نظر دهند.

فکری در خصوص اشتباهات داوری عنوان کرد: درباره وقت اضافه‌ای که زودتر گرفته شد، از داور پرسیدیم و گفتند ساعت ورزشگاه عقب است و بازی را زودتر شروع کردیم اما در وقت اضافه حریف یک سری وقت کشی‌ها داشت که می‌شد وقت بیشتری گرفته شود. در مجموع مشکل خاصی در صحنه‌ها ندیدم اما باید کارشناسی شود. آقای حیدری یکی از داوران خوب کشورمان و قابل اعتماد است. اگر اشتباهی کرده باشد هم نمی‌توانم روی حساب مسائل پشت پرده فوتبال بگذارم. در مجموع تیم داوری خوب کار کرد و در این رابطه مشکلی نبود.

او ادامه داد: ما تیمی نیستیم که بخواهیم تهاجمی بازی کنیم و مطمئنا اگر گل بخوریم کارمان به مشکل می‌خورد. با همین سیستم بازی امتیازاتی را کسب کردیم اما در بازی امروز سیستم ما مشکلی نداشت. این‌که با این سیستم بازی می‌کنیم، یعنی می‌خواهیم از حریف گل نخوریم اما چگونه با این سیستم سه گل دریافت می‌کنیم؟ سیستم مشکلی نداشت و ایراد از جای دیگری بود و ما اگر ۱۰ نفر را هم در خط دفاع می‌گذاشتیم، باز هم گل می‌خوردیم. به هر حال باز هم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده تلاش و امتیازات لازم را کسب کنیم. سه بازی داریم و در این سه بازی امیدواریم امتیاز کسب کنیم و خودمان را در لیگ حفظ کنیم.