زور امارات به تیم ما نمی رسید
زور امارات به تیم ما نمی رسید
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: موقعیت گلزنی زیادی داشتیم و می توانستیم با اختلاف بیشتر به پیروزی برسیم و تیم ملی کشورمان نسبت به بازی مقابل عراق افت داشت.

به گزارش حاشیه ورزش: ابراهیم قاسمپور در خصوص دیدار دو تیم ایران و امارات در رقابت های مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: بازی بی کیفیتی را دیدیم، در نیمه اول امارات به دنبال کسب یک امتیاز بود. تیم ما هم در همان نیمه اول فشار زیادی روی بازیکنان امارات نیاوردند و بازی جالبی را مشاهده نکردیم.

وی افزود: زور امارات به ما نمی رسید. خوشبختانه با توجه به این که بازی بدون حادثه در حال پیش روی بود توانستیم در دقایق پایانی نیمه اول گل اول را به ثمر برسانیم. سیستم ما این بود که بازیکنان از کناره ها توپ را روی دروازه امارات ارسال کنند و کار های ترکیبی کمی را دیدیم. در نیمه دوم پس از ده نفره شدن بازی در اختیار امارات بود ولی خطر زیادی بر روی دروازه ایران ایجاد نکرد.

کارشناس فوتبال ادامه داد:موقعیت گلزنی زیادی داشتیم و می توانستیم با اختلاف بیشتر به پیروزی برسیم. تیم ملی کشورمان نسبت به بازی مقابل عراق دچار افت شده است.

قاسمپور در پاسخ به این سوال که آیا بازی های بعدی تیم ملی حساسیت لازم را دارند یا خیر گفت: طبق گفته اسکوچیچ و علیرضا جهانبخش سر گروهی تاثیر بسیار زیادی دارد و ما یک کری خوانی با تیم ملی کره هم داریم. درست این است که بازیکنان با جدیت بیشتری در بازی های بعدی حاضر شوند تا بتوانند دیدار های بعدی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی دوست دارد که کارنامه خود دست نخورده و بدون باخت بماند و بازیکنان هم باید بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

کارشناس فوتبال در مورد حضور امید نورافکن در پست دفاع وسط عنوان کرد: هر مربی تفکرات خود را دارد و هدفی را دنبال می کند. نورافکن بازیکن خوبی است و نشان داده که قدرت پا و نفوذ بالایی دارد. همانطور که صادق محرمی مرتکب خطا شد و از زمین بازی اخراج شد، امید نورافکن هم نشان داده خاصیت خطا کردن را دارد. خوشبختانه بازیکنان امارات نتوانستند موقعیت های زیادی ایجاد کنند و عملکرد مدافعان تیم ما هم خوب بود.

قاسمپور تاکید کرد: در این بازی وحید امیری هم در پست غیر تخصصی خود بازی کرد در حالی که ما احمد نوراللهی را در نیمکت داشتیم که در بازی قبل تیم ملی فیکس بازی می کرد و نشان داده که می تواند به تیم کمک کند. اگر بازیکنی در پست غیر تخصصی خود بازی کند قطعا توانایی او پایین می آید.

وی در خصوص تعویض سامان قدوس با صالح حردانی با وجود این که تیم ملی بازیکنان محروم زیادی در اختیار داشت اظهار داشت: به نظر من این اتفاق باید می افتاد و شاید اگر من بودم قدوس را از زمین بازی بیرون نمی آوردم. به اسکوچیچ سرمربی تیم ملی حق می دهم، بازیکن حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. به نظرم حضور صالح حردانی برای پوشش دادن سمت راست دفاع تیم ملی طبیعی بود.