ساره جوانمردی بازیهای پاراآسیایی را از دست می‌دهد؟
ساره جوانمردی بازیهای پاراآسیایی را از دست می‌دهد؟
ساره جوانمردی که پیش از این به دلیل کرونا مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان امارات را از دست داده بود، این احتمال وجود دارد که به دلیل برخی مسائل شخصی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را نیز از دست بدهد.

به گزارش حاشیه ورزش ، بعد از این که ساره جوانمردی مدال‌آور طلایی تیراندازی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل کرونا مسابقات قهرمانی جهان امارات را که در آن سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس توزیع می‌شد، از دست داد این طور به نظر می‌رسد که به دلیل برخی مسائل شخصی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را نیز از دست بدهد.

حسین امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ساره جوانمردی و احتمال غیبت او در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: دو روز قبل از اعزام تیم پاراتیراندازی به مسابقات قهرمانی جهان امارات از تمام ورزشکاران و کادر فنی تست کرونا گرفته شد که متاسفانه تست ساره جوانمردی مثبت بود، البته وی تا روز آخر در تمرینات تیم ملی حضور داشت و تمام کارهای اعزام او از سوی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک انجام شده بود و مشکلی برای اعزام نداشت.

وی گفت: جوانمردی از سال ۹۹ به دلیل برخی مسائل شخصی همواره این دغدغه را داشت که طلای بازیهای پاراآسیایی هانگژو را از دست بدهد و به این بازیها نرسد، در حال حاضر نیز وضعیت او برای شرکت در این بازیها مشخص نیست و بستگی به شرایط این ورزشکار دارد که بتواند شرکت کند یا خیر؟

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پایان درباره زمان برگزاری اردوها و حضور ساره جوانمردی در اردوی تیم ملی، افزود: در آذرماه یک اردو برای تیم ملی پاراتیراندازی پیش‌بینی شده و برنامه اردویی را به فدراسیون اعلام کردیم، اما این که چه زمانی برگزار شود مشخص نیست، ساره جوانمردی نیز قطعا اگر مشکلی نداشته باشد تیم ملی پاراتیراندازی را همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام