ساری: قهرمانی ناپولی برایم لذتبخش است
ساری: قهرمانی ناپولی برایم لذتبخش است
مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، تاکید کرد که در کودکی هواداران ناپولی بوده و از قهرمانی این تیم خوشحال است.

به گزارش حاشیه ورزش

لاتزیو امشب میهمان خود ساسولو را 2-0 شکست داد تا رده دوم سری آ را از یوونتوس پس بگیرد. شاگردان مائوریتزیو ساری با این پیروزی قهرمانی ناپولی را هم یک شب دیگر به تعویق انداختند. این مربی در پایان بازی با ساسولو در مورد قهرمانی ناپولی، آینده خود در لاتزیو و عصبانیت ایموبیله بعد از تعویض صحبت کرد.

ساری معتقد است که تیمش مقابل ساسولو یکی از بهترین بازی های فصل خود را به نمایش گذاشت: “ما در 30-35 دقیقه نخست کار یکی از بهترین عملکردهای فصل خود را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه نیمه اول را فقط با یک گل به پایان رساندیم. با این وجود تمرکز خود را مقابل تیمی که خوب دریبل می زد حفظ و کار را تا پایان به خوبی مدیریت کردیم.”

او در رابطه با عصبانیت چیرو ایموبیله بعد از تعویض گفت: “من صحبتی با او نکرده ام اما در حال حاضر تلاش می کنیم تا او را به آمادگی کامل برسانیم. ما صد در صد به چیرو نیاز داریم. البته او در حال حاضر نمی تواند در تمام بازی حضور داشته باشد چرا که توان 90 دقیقه بازی 3 بار در هفته را ندارد.”

سرمربی لاتزیو در پاسخ به این سوال که «آیا تیمش می تواند عملکرد بهتری در فصل آینده داشته باشد؟» گفت: “فکر می کنم با چند تغییر بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. در حط دفاعی نیاز به ثبات داریم اما در خط حمله نیاز به انرژی بیشتری داریم. اگر صادقانه صحبت کنیم ما در این بخش کمبود داریم.”

ساری در مورد راز دفاع قدرتمند تیمش گفت: “سال گذشته ما در این بخش به اندازه کافی با بازیکنانی که در خط دفاعی با ویژگی های‌مان سازگار هستند قرارداد بسته بودیم. به نظرم کل تیم در این زمینه رشد کرده است.”

او در پاسخ به این سوال که چه احساسی از تماشای اولین قهرمانی ناپولی بعد از 33 سال خواهد داشت گفت: “از این اتفاق خوشحالم چون در کودکی هوادار ناپولی بودم. این حداقل حس من از اتفاق یاد شده است و قطعا از آن لذت خواهم بود.”

آخرین سوال از سرمربی لاتزیو این بود که آیا او هم می تواند به حسرت قهرمانی لاتزیو پایان دهد گفت: “مدت زیادی برای این کار نیاز است. باید ببینیم به اندازه کافی فرصت مربیگری در لاتزیو پیدا خواهم کرد یا خیر.”