ساعی: کار کیانی تمام نشده است
ساعی: کار کیانی تمام نشده است
مربی تیم ملی تکواندو بانوان، گفت: نباید از حالا کار المپیکی شدن ناهید کیانی را تمام شده بدانیم، ضمن اینکه به کسب سهمیه مبینا نعمت‌زاده از طریق رنکینگ سیستم هم امید داریم.

به گزارش حاشیه ورزش مهروز ساعی روز جمعه  در خصوص عملکرد بانوان تکواندو ایران در یونیورسیاد چنگدو که با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز همراه بود، بیان کرد: واقعا مسابقات خوبی را شاهد بودیم و برخی از تکواندو ایران و تعدادی از تکواندوکاران مطرح رنکینگ‌دار آنجا روی شیاپچانگ رفتند. البته بعضی بازیکنان نیز ناشناخته بودند.

وی افزود: می‌دانستیم که مسابقات سطح خوبی دارد و خدا را شکر که نتایج مناسبی کسب شد و عملکرد مناسب بانوان ادامه یافت. اینکه بانوان تکواندو پس از ۱۰ سال در یونیورسیاد به مدال طلا رسیدند، یک موفقیت ارزشمند است.

ساعی گفت: خودم در گذشته به عنوان بازیکن و پرچم‌دار ایران در این رویداد حضور داشتم و معتقدم سطح بازی‌ها بالاست. حتی مربیان و بازیکنانی که سابقه حضور در المپیک را دارند نیز مسابقات یونیورسیاد را مطلوب ارزیابی کردند.

مربی تیم ملی بانوان در پاسخ به این سوال که با توجه به مدال طلای ناهید کیانی در یونیورسیاد می‌توان از حالا او را المپیکی دانست؟ گفت: کار ناهید هنوز تمام نشده و او باید ۴۰ امتیاز حضور در تورنمنت‌ها را بگیرد. تا پایان امسال، گرندپری و بازی‌های آسیایی را هم داریم و نباید کار را تمام شده بدانیم. او در یک قدمی المپیک است اما کار تمام نشده است.

ساعی در خصوص حضور مداوم تکواندوکاران در اردو و مسابقات که باعث فرسایشی شدن تمرینات شده است، گفت: چاره‌ای نداریم و این مساله برای همه تکواندوکاران جهان وجود دارد. باور کنید از یک سال و نیم قبل تاکنون، کلا دو هفته استراحت داشتیم.

منبع :ایرنا 

  • منبع خبر : ایرنا