ساوتگیت: به دنبال تاریخ سازی هستیم
ساوتگیت: به دنبال تاریخ سازی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس تاکید کرد که تیمش به دنبال صعود به فینال یورو 2020 است. او از عملکرد بازیکنان در دیدار برابر اوکراین بسیار راضی است. به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از دیلی میرر، تیم ملی فوتبال انگلیس مقتدرانه به نیمه نهایی یورو 2020 راه پیدا کرد. انگلیس در دیدار برابر […]

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس تاکید کرد که تیمش به دنبال صعود به فینال یورو 2020 است. او از عملکرد بازیکنان در دیدار برابر اوکراین بسیار راضی است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از دیلی میرر، تیم ملی فوتبال انگلیس مقتدرانه به نیمه نهایی یورو 2020 راه پیدا کرد.

انگلیس در دیدار برابر اوکراین با 4 گل به پیروزی دست پیدا کرد تا حریف دانمارک در نیمه نهایی شود.

گرت ساوتگیت در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. نه تنها بازیکنان اصلی بلکه ذخیره ها هم خوب بودند. راضی نگه داشتن این همه ستاره در یک تیم سخت است اما من تلاش خود را می کنم. در انگلیس حتی بازیکنان نیمکت نشین هم برای موفقیت تیم فداکاری می کنند.

او ادامه داد: با روحیه و انگیزه بالای که در بین بازیکنان وجود دارد به نیمه نهایی راه پیدا کرده ایم. اینکه همه بازیکنان چنین حسی داشته باشند بسیارمهم است. خوشبختانه در تیم انگلیس چنین چیزی وجود دارد و ممکن است که در دیگر تیم ها با آن مواجه نباشیم.

ساوتگیت درباره رویارویی با دانمارک گفت: می دانیم که دانمارک تیم قدرتمندی است و تاکنون چنین چیزی را اثبات کرده است. آنها بعد از اریکسن به خوبی از احساسات که وجود داشت بهره گرفتند. بازی زیبایی خواهد شد. ما تجربه زیادی برای چنین بازی های داریم. هم از نظر فردی و هم از نظر تیمی باتجربه تر هستیم و تلاش می کنیم که از این تجربه بهره گیریم. تاکنون حضور در فینال یورو را تجربه نکرده ایم و می خواهیم دست به تاریخ سازی بزنیم.