ساوتگیت: ناامیدانه قطر را ترک می کنیم
ساوتگیت: ناامیدانه قطر را ترک می کنیم
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از شکست برابر فرانسه در یک چهارم نهایی جام جهانی ناراحت است و اعتراف کرد که او و شاگردانش در وضعیت روحی خوبی قرار ندارند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال انگلیس یک بار دیگر در یک چهارم نهایی جام جهانی ناکام ماند. انگلیس که به دیدار فرانسه رفت با نتیجه دو بر یک شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در نشست خبری بعد از بازی اینگونه به شکست تیمش واکنش نشان داد: همه بازیکنان و کادر فنی در شرایط روحی بدی هستند. ما شجاعانه بازی کردیم اما بسیار عالی نبودیم و برای پیروز شدن در چنین بازی های باید بسیار خوب ظاهر شد. تیم شکست خورد. ما با هم شکست می خوریم و با هم پیروز می شویم. فوتبال انگلیس پیشرفت زیادی کرده است و این را به همه جهان ثابت کرده‌ایم.

او ادامه داد: من به بازیکنان گفتم که از بهترین تیم های جهان هستیم. فرانسه مالکیت توپ بیشتری نسبت به ما داشت و بیشتر شوت زد. ما حریف باکیفیتی بودیم و هیچ کوتاهی در این بازی نداشتیم. هویت خود را نشان دادیم و به نظرم عملکرد کلی ما در جام جهانی خوب و رضایت بخش بود. تیم انگلیس با فلسفه خاص خود بازی کرد و نمی توانم بیشتر از این از بازیکنان انتظار داشته باشم. امشب هم در این بازی بزرگ عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. ما با احساس قهرمانی به قطر آمدیم اما ناامیدانه به انگلیس برخواهیم گشت.

ساوتگیت درباره ضربه پنالتی که هری کین از دست داد، گفت: هری کین بهترین ضربات پنالتی را می زند اما شناختی که هوگو لوریس از او در تاتنهام داشت باعث شد تا این ضربه پنالتی را بگیرد.

او درباره جدایی و یا ادامه همکاری به سه شیرها گفت: برای ماندن یا جدایی به زمان نیاز دارم. احساسات و افکار زیادی در سر می گذرد. می خواهم که تصمیم درستی برای تیم بگیرم و فعلا به زمان نیاز دارم.