ساپینتو: به خاطر دروغ از استقلال جدا شدم
ساپینتو: به خاطر دروغ از استقلال جدا شدم
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

سرمربی آپوئل ، ابتدا در خصوص شرایط خودش در این تیم گفت: به هر حال شغل مربیان به این شکل است که چالش های مختلفی را تجربه می کنند. کار من در ایران با همه مشکلات و سختی های خودش تمام شد و حالا در اینجا هستم تا یک پروژه تازه را با انگیزه های متفاوت آغاز کنم. نمی توانم فراموش کنم که استقلال هواداران فوق العاده ای دارد که همیشه در قلب من هستند و به آنها فکر می کنم ، هوادارانی که با عشق و انرژی خودشان فوتبال را زیباتر می کنند اما حالا من در آغاز مسیر متفاوتی قرار دارم و باید برای موفقیت در تیم جدیدم با همکارانم و اعضای باشگاه به سختی کار کنیم.

سرمربی فصل گذشته استقلال در خصوص دلیل جدایی خودش از این باشگاه با وجود پیشنهاد مالی که برای تمدید قرارداد دریافت کرده بود گفت: مسئله برای من به هیچ وجه پول نبود و به آن توجهی نداشتم. مسئله این بود که من با ساختار مدیریتی باشگاه مشکل داشتم و دیگر اعتمادی به این افراد وجود نداشت. آنها دائم به من دروغ می گفتند. در طول فصل هیچ حمایتی از من و تیمم نشد ، آنها به خاطر ما و در کنار ما نمی جنگیدند و ما تنها بودیم. من اعتقاد دارم این افراد شایستگی و صلاحیت مدیریت استقلال را ندارند. به آنها باور نداشتم و به همین دلیل پیشنهادشان را نپذیرفتم.