ساپینتو متوجه اشتباهش در ترکیب استقلال شد
ساپینتو متوجه اشتباهش در ترکیب استقلال شد
ترکیب تیم استقلال در جام حذفی نسبت به سه بازی گذشته در لیگ برتر با تغییراتی همراه بود که البته یک نیمه بیشتر دوام نیاورد!

به گزارش حاشیه ورزش

اعضای تیم استقلال در دیدار مقابل ملوان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با ترکیب: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی به میدان رفتند که این ترکیب نسبت به بازی قبل و پیش از آن دو تغییر مهم داشت.

خروج ارسلان مطهری از نوک خط حمله و جعفر سلمانی در دفاع چپ از ترکیب ۱۱ نفره استقلال مقابل پیکان موجب شد تا حردانی و ابوالفضل جلالی از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان بروند.

اما عملکرد خط حمله استقلال در ۴۵ دقیقه اول بازی مقابل ملوان باعث شد تا سرمربی پرتغالی استقلال بعد از ۴۵ دقیقه به اشتباهش پی برده و مطهری را به زمین برگرداند. ساپینتو حردانی را از ترکیب بیرون برد و کوین یامگا را از پست وینگر راست به دفاع چپ منتقل کرد. با این جابجایی امیر ارسلان مطهری به جمع مهاجمان استقلال اضافه شد تا مثلث هجومی این تیم در نیمه دوم همچون هفته های گذشته با قرار گرفتن ارسلان در پیکان خط آتش این تیم در میدان حضور داشته باشد.