ساکت امیدوار به شوک مثبت جوانان به هوادار
ساکت امیدوار به شوک مثبت جوانان به هوادار
سرمربی هوادار شش بازیکن جوان جدید را به تمرینات این تیم فراخوانده است.

به گزارش حاشیه ورزش

هواداری‌ها که این روزها برای فراموشی شکست سنگین به استقلال و حواشی آن تلاش می‌کنند، بازیکنان جوان جدیدی را به تمرینات خود فراخوانده‌اند. فرشاد عباسی مقدم ،کسری رحمتی، امیرحسین مظلومی و آرین امینی نوزده ساله، عرشیا کریمی هفده ساله و همچنین محمدحسین اکبری شانزده ساله که جوان‌ترین بازیکن باشگاه هوادار به شمار می‌رود، شش بازیکن بنفش های تهرانی هستند که با نظر مدیر آکادمی مجموعه، از جوانان و امیدهای استقلال و بزرگسالان لیگ یک و دو کشور جذب و با پیشنهاد وحید رحیمی و با هماهنگی مدیران باشگاه و موافقت و نظر نهایی ساکت الهامی از روز سه شنبه به تمرینات بنفش پوشان پایتخت در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران اضافه شدند.

شاگردان الهامی در فصل جاری با میانگین سنی ۲۵.۹ در اسکواد بازیکنان خود و با ثبت رکورد به میدان فرستادن هشت بازیکنی که پیش از آن تجربه بازی در لیگ برتر را در در کارنامه نداشته‌اند، در کنار بازی دادن به باتجربه‌ها، به جوان گرایی روی آورده‌اند.

هوادار در فصل جاری سعید سحرخیزان و فرهاد زاوشی دو بازیکن نوزده ساله خود را د در ترکیب یازده نفره تیم ملی جوانان و رقابت های آسیایی داشته است که با نظر سرمربی هوادار در چندین دیدار لیگ برتر نیز به میدان فرستاده شده‌اند.

محمدرضا خالدآبادی، سید محمد حسینی، محمد عباسی، رضا گردان، امیرحسین پورمحمد، عارف محمدعلیپور، امیرحسین خدامرادی، امیرمحمد خارکش، علی پوراسماعیل، علیرضا خدابخشی، سعید توپا اسفندیاری، علی اسدی مقدم، سیاوش امیری، علیرضا کیانی، علی نصر اصفهانی و امیررضا جهاندیده دیگر بازیکنان جوان و سهمیه های زیر نوزده تا زیر بیست و پنج سال هوادار در این فصل هستند.

باید دید هوادار در چهار بازی باقی‌مانده لیگ برتر و همچنین بازی حساس جام حذفی تغییراتی در ترکیب خود خواهد داشت یا خیر. شاید حضور چند بازیکن جوان در ترکیب هوادار بتواند شوک مثبتی به این تیم بدهد.