ستاره‌ای که مشتاق حضور آنچلوتی در برزیل است
ستاره‌ای که مشتاق حضور آنچلوتی در برزیل است
ریچارلیسون بعد از بازی با گینه از حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم ملی برزیل استقبال کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم ملی برزیل در دیداری دوستانه موفق شد گینه را با نتیجه 4-1 شکست دهد. ریچارلیسون ، مهاجم تاتنهام، در ترکیب اصلی برزیل در این دیدار حضور داشت و 81 دقیقه بازی کرد. او با وجود اینکه در گلزنی ناکام بود اما بازی خوبی انجام داد و روی دو گل تاثیرگذار بود.

ریچارلیسون با تاکید به اهمیت بالا رفتن هماهنگی در بین بازیکنان گفت” در نیمه اول موقعیت‌های کمی داشتیم ولی در نیمه دوم تیم حریف خسته شد و ما فرصت‌های گلزنی بیشتری خلق کردیم. اکنون وقت آن است که هماهنگی بیشتری در تیم به وجود بیاوریم و رو به جلو حرکت کنیم.”

او با اشاره به دیدار دوستانه بعدی برزیل با سنگال گفت: “ما یک بازی مهم دیگر داریم و بعد از آن وارد مسابقات انتخابی خواهیم شد. باید در فرصتی که داریم خودمان را برای یک نمایش عالی آماده کنیم.”

برزیلی‌ها به شدت در پی جلب رضایت کارلو آنچلوتی برای هدایت تیم فوتبال خود هستند. ریچارلیسون که در فاصله سال‌های 2019 تا 2021 شاگردان این مربی در اورتون بود با استقبال از همکاری دوباره گفت: “باید منتظر توافق نهایی بمانیم. فکر می‌کنم همه از این توافق خوشحال خواهند شد. او مردی است که قبلا همه چیز را برده و می‌تواند ما را برای رسیدن به جام جهانی آماده کند.”