ستاره تراکتور به تیم ملی عراق دعوت شد
ستاره تراکتور به تیم ملی عراق دعوت شد
لیست تیم ملی عراق برای دو بازی برابر اندونزی و ویتنام در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 اعلام شد.

حاشیه ورزش:

خسوس کاساس، سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتبال عراق، روز سه‌شنبه فهرستی متشکل از 26 بازیکن را به منظور آماده‌سازی برای بازی‌ برابر اندونزی و ویتنام در دور پنجم و ششم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 اعلام کرد.

لیست تیم ملی عراق برای این دو مسابقه به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: جلال حسن، حسین حسن، علی کاظم و کمیل سعد

مدافعان: ربین سولاقا، اکام هاشم، فرنس پطرس، زید تحسین، مناف یونس، احمد یحیی، احمد مکنزی، حسین علی، مصطفی سعدون، امیر العماری، اسامه رشید و صفا هادی

هافبک‌ها: محمد الطایی، مارکو فرج، علی جاسم، بشار رسن، لوی العانی، زیدان اقبال و ابراهیم بایش

مهاجم‌ها: ایمن حسین، مهند علی و یوسف الامین

کاساس همچنین 6 بازیکن را برای اولین بار به تیم ملی عراق دعوت کرد که در این بین نام سه دروازه‌بان و دو بازیکن شاغل لیگ‌های استرالیا و نروژ به چشم می‌خورد.

تیم ملی عراق در تاریخ ششم ژوئن آینده در جاکارتا به مصاف اندونزی خواهد رفت و روز یازدهم ژوئن هم در بصره میزبان ویتنام خواهد بود.

این تیم در حال حاضر با 12 امتیاز از چهار بازی، در صدر گروه ششم قرار گرفته و 5 امتیاز بیشتر از اندونزی رده دومی دارد. ویتنام با 3 امتیاز و فیلیپین با یک امتیاز نیز رتبه‌های سوم و چهارم این گروه را به خود اختصاص داده‌اند.

  • منبع خبر : ورزش سه