ستاره والیبال برزیل مسابقات المپیک را از دست داد
ستاره والیبال برزیل مسابقات المپیک را از دست داد
ملی پوش والیبال برزیل مسابقات انتخابی المپیک را از دست داد.

ملی پوش والیبال برزیل مسابقات انتخابی المپیک را از دست داد.

به گزارش حاشیه ورزش : و به نقل از سایت المپیک، یواندی لئال هیدالگو، ستاره والیبال برزیل به دلیل مصدومیت مسابقات انتخابی المپیک را از دست داد.

سایت المپیک نوشت: برزیل غایب مهمی برای رقابت‌های انتخابی المپیک خواهد داشت. لئال به دلیل آسیب دیدگی زانو نمی‌تواند تمیش را همراهی کند. در نتیجه، این ورزشکار 35 ساله غایب بزرگ مسابقات انتخابی المپیک خواهد بود.

به گفته فیلیپه مالزاک، پزشک تیم برزیل، لئال به دلیل داشتن درد تحت آزمایش قرار گرفت که آسیب‌هایی در هر دو زانو این بازیکن مشاهده شد. با توجه به این وضعیت و زمان کوتاه برای توانبخشی، با نزدیک شدن به بازی های المپیک این ورزشکار تصمیم گرفت برای تمرکز بر توانبخشی کامل خود، تیمش را برای مسابقات انتخابی المپیک همراهی نکند.

این ورزشکار در بیانیه ای از این وضعیت ابراز تاسف کرد و گفت: من واقعا دوست دارم در بازی‌های انتخابی المپیک شرکت کرده و  به برزیل کمک کنم اما متاسفانه در حال حاضر از نظر بدنی آماده نیستم. هم تیمی های من و کادر مربیگری می دانند که می توانند روی حمایت من حساب کنند. به زودی خوب خواهم شد و فصل بعد، مطمئنا در کنار آنها خواهم بود و برای دستاوردهای بیشتر برای برزیل می جنگم.

شایان ذکر است که لئال در سال جاری با مشکلات جسمانی دست و پنجه نرم می کرد. او در لیگ ملت‌ها در نهایت از مرحله مقدماتی کنار گذاشته شد و این دوره را صرف درمان زانو و شانه خود کرد. او به فینال دعوت شد، اما برزیل در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد .در مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی این بازیکن با برزیل بود اما شرایط ایده آل خود را نداشت.

به گزارش « حاشیه ورزش »تیم‌های برزیل، ایتالیا، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر با شاگردان بهروز عطایی در مسابقات انتخابی المپیک رقابت خواهند کرد.

۲۴ تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در گروه مردان در سه گروه زیر به مصاف یکدیگر خواهند رفت:

گروه اول: برزیل (میزبان)، ایتالیا، ایران، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر

گروه دوم: ژاپن (میزبان)، آمریکا، اسلوونی، صربستان، ترکیه، تونس، مصر و فنلاند

گروه سوم: چین (میزبان)، لهستان، آرژانتین، هلند، کانادا، مکزیک؛ بلژیک و بلغارستان

رقابت‌های انتخابی المپیک در گروه مردان از ۳۰ سپتامبر تا ۸ اکتبر ۲۰۲۳ (۸ تا ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

منبع : ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا