سجادی: امیدوارم روزی جشن خودکفایی در تولیدات ورزشی را بگیریم
سجادی: امیدوارم روزی جشن خودکفایی در تولیدات ورزشی را بگیریم
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم رونمایی از تجهیزات ورزشی تولید ملی در کمیته ملی پارالمپیک گفت: امیدوارم روزی برسد که در آینده جشن خودکفایی در تولیدات ورزشی بگیریم.

به گزارش حاشیه ورزش ، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم این نوع برنامه‌ها ادامه دهنده عصر جدیدی از تولیدات باشد، از محمود خسروی وفا تشکر می‌کنم که ایده‌های او همیشه به ورزش کمک کرده است. امروز با رونمایی از تجهیزات ورزشی در کمیته ملی پارالمپیک یکی از مراحل رشد و تحول در ورزش را شاهد هستیم.

وی با بیان این که در رشته‌های مختلف نیاز به تولید داریم، گفت: به عنوان نمونه چند هزار مسابقه فوتبال در بخش‌های مختلف در کشور برگزار می‌شود، به همین خاطر مصرف توپ زیاد است. اگر امروز از رشد ورزش صحبت می‌کنیم، ملزومات آن نیز باید رشد کند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: ستاد مربوط به این موضوع در وزارت ورزش راه اندازی شده که به زودی اخبار خوبی از آن خواهیم شنید.

سجادی خاطرنشان کرد: تولید به هر کشوری و نهادی اقتدار می‌دهد، امیدوارم روزی برسد که در بخشی از ملزومات ورزش مستقل و توانمند عمل کنیم و روزی را جشن بگیریم که در این خصوص خودکفا شده‌ایم.

به گزارش ایسنا، در مراسم امروز از تجهیزات ویژه رشته‌های پارادوومیدانی، پاراتیراندازی، پاراتکواندو، پارادوچرخه سواری، اسکی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و پاراوزنه برداری رونمایی شد و وزیر ورزش نیز به تفکیک، از وسایل مختلف بازدید کرد و در جریان روند تولید آنها قرار گرفت.