سراجی، رئیس غیر حضوری کمیته فوتسال!
سراجی، رئیس غیر حضوری کمیته فوتسال!
سرپرست کمیته فوتسال در مدت حضورش در این مسند کمتر در محل کار خود حاضر شده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، مهرداد سراجی حدود ۲ ماه است که به عنوان سرپرست کمیته فوتسال فعالیت می‌کند و در این مدت اتفاقات عجیبی برای فوتسال رخ داده است. از ایراد اساسنامه ای به حضور او در کمیته فوتسال در حالی که مدیریت یک تیم فوتسال لیگ برتری را بر عهده دارد تا بحث فروش ساختمان های فوتسالی ها و البته لغو پی در پی بازی های تدارکاتی تیم ملی.

این در حالی است که اهالی فوتسال در مدت اخیر بارها به این مدیر هشدار دادند که بین حضور در کمیته فوتسال و مدیریت باشگاه سایپا یکی را انتخاب کند تا بتواند برای آن وقت بیشتری بگذارد. با این حال سراجی همچنان به هر دو فعالیت همزمان خود مشغول است.

با توجه به وضعیت نامناسب سایپا در لیگ برتر فوتبال و خطر سقوط این تیم، درست در آستانه جام جهانی فوتسال که تیم ملی نیاز به توجه ویژه ای دارد سراجی کمتر در کمیته فوتسال آفتابی می شود و تقریبا پیدا کردن او در اتاقش در ساختمان کمیته فوتسال کمی دشوار است.

سراجی فعلا ترجیح داده غیرحضوری فوتسال را اداره کند و بیشتر وقت خود را معطوف به باشگاه سایپا کند. این در حالی است که بیشتر جلسات فوتسالی سراجی نیز در جایی غیر از کمیته فوتسال برگزار می شود تا فعلا سرپرست کمیته فوتسال این رشته پرطرفدار را اولویت اصلی خود نداند.