سرخ‌ها در آستانه تبدیل‌شدن به پاری‌سن ژرمن
سرخ‌ها در آستانه تبدیل‌شدن به پاری‌سن ژرمن
پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی برای خرید پرسپوليس

 

به گزارش حاشیه ورزش

 

باشگاه پرسپوليس با یک خریدار ویژه مواجه شده است؛ فردی که مدعی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری برای سرخ‌هاست!
پرسپوليس که امسال به بورس واگذارشده است، اکنون با یک خریدار ایرانی مقیم کانادا مواجه شده که می‌تواند انقلابی بزرگ با توجه به ادعای هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری‌اش در آن شکل دهد.
سه‌شنبه گذشته نامه‌ای به باشگاه پرسپوليس ارسال شد که محتوای آن حامل ادعایی شاید باورنکردنی باشد؛ تاجری ایران که ساکن کانادا است و با اشاره به علاقه دوران کودکی و ۴۰ ساله‌اش به این تیم، خواهان مذاکره برای خرید آن و هزینه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری شده است.
فردی به نام الکس هادی‌تقی با معرفی خود به‌عنوان یک کارآفرین که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مالی در کانادا را بنیانگذاری کرده، به این شکل از علاقه خود برای مذاکره با مدیران تیم پرسپوليس برای در اختیار گرفتن تیم خبر داده است.
جایی که او مدعی است به‌عنوان یک کارآفرین وجهه ویژه‌ای در کانادا به‌عنوان یک سرمایه‌گذار در بخش املاک محسوب می‌شود.
الکس با اشاره به علاقه خود به پرسپوليس از دوران کودکی‌اش به‌عنوان تیمی که جایگاه ویژه‌ای در قلب وی دارد، تمایل خود را نسبت به همکاری و خریداری باشگاه را اعلام کرده است: وقتی پسر جوانی بودم با بازی زیبا و افتخارآفرینی باشگاه پرسپوليس آشنا شدم. علیرغم اینکه چهار دهه پیش ایران را ترک کردم تا به امروز عشق و علاقه‌ام به پرسپوليس کم نشده است.
الکس در بخش دیگری از نامه خود خطاب به باشگاه پرسپوليس برای اینکه موفقیت خود را در خصوص درآمدزایی و سرمایه‌گذاری را به نمایش بگذارد، به پروژه اخیر خود در کشور یونان اشاره‌کرده است، جایی که بانام بردن از این پروژه برای اینکه بررسی و استعلام‌های لازم برای مدیران پرسپوليس میسر شود، از احداث پروژه خود با سرمایه‌گذاری ۵۸۰ میلیون دلاری خبر داده است.