سردار – زنیت؛ چرا ترک این باشگاه سخت است؟
سردار – زنیت؛ چرا ترک این باشگاه سخت است؟
سردار آزمون بیش از آنکه در ایران فوتبال بازی کرده باشد، در روسیه به میدان رفته و حالا در بزرگترین باشگاه این کشور حضور دارد.

به گزارش حاشیه ورزش، شایعات یک انتقال بزرگ برای سردار آزمون از مدتها قبل در رسانه‌های مطرح اروپایی وجود داشته؛ از زمانی که آزمون به عنوان بازیکنی جوان در تیم روبین کازان حضور داشت و گفته می‌شد مورد توجه لیورپول قرار دارد تا حالا که نامش در بین گزینه‌های خط حمله رم دیده می‌شود.

سردار در چهار فصلی که پیراهن زنیت را برتن داشته، نزدیک به 60 گل زده و حالا اگر یکی دو فصل دیگر در زنیت بماند، احتمالا در میان سه کاپیتان این تیم نیز قرار بگیرد؛ اتفاقی که رخ دادن آن برای بازیکنی خارجی نکته مهمی خواهد بود.

آزمون در این چهار سال جزو بازیکنان مهم زنیت سن پترزبورگ بوده و با درخشش در خط حمله، نگاه ها را به خود جلب کرده است. او همچنین حالا یکی از بازیکنانی است که پتانسیل پر بار کردن خزانه باشگاه را هم دارد و در آخرین سال قرارداد برچسب 20 میلیون یورویی را روی خود می‌بیند.

نقش کلیدی مهاجم 26 ساله فوتبال ایران در زنیت شاید سبب شود تا آزمون به ادامه حضور در این تیم تمایل داشته باشد و به نوعی از دست دادن این جایگاه شاید آینده فوتبال این بازیکن را هم تحت تاثیر قرار دهد؛ هرچند که طرفداران این بازیکن به شدت انتقال او به تیمی بزرگ و آغاز یک چالش دیگر را دنبال می‌کنند.

زنیت که 8 قهرمانی لیگ برتر و 5 قهرمانی جام حذفی را در روسیه ثبت کرده، در سالهای اخیر بزرگترین باشگاه روس ها بوده و پای ثابت لیگ قهرمانان اروپا و باید دید سردار سرانجام تصمیم به ترک این تیم خواهد گرفت یا خیر؟ آزمون پیشتر از روبین کازان به روستوف و سپس زنیت آمد و حالا اگر قرار به جدایی باشد، بدیهی است که هیچ تیمی بهتر از زنیت در روسیه نخواهد بود و آزمون راهی لیگی دیگر می‌شود؛ پایان کار در لیگی که سردار بیشتر از ایران در آن بازی کرده است.

  • منبع خبر : ورزش سه