سرمربی بایرن بودن اتفاق خوبی است
سرمربی بایرن بودن اتفاق خوبی است
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید سرمربی این تیم بودن اتفاق خوبی است اما این موضوع را در یک بازی رسمی بیشتر می تواند حس کند.

به گزارش حاشیه ورزش، بایرن مونیخ که طی روزهای گذشته تمرینات آماده سازی پیش از شروع فصل جدید را پشت سر گذاشته امروز با هدایت سرمربی جدید خود یعنی یولیان ناگلزمان در یک مسابقه دوستانه به مصاف کلن رفت و نهایتاً با نتیجه 3-2 از حریف خود شکست خورد.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست تیمش در دیدار دوستانه مقابل کلن گفت: “سرمربی بایرن مونیخ بودن اتفاق بسیار خوبی است اما شما احساس درست را از یک بازی دوستانه متوجه نمی شوید. این اتفاق در اولین بازی رسمی در آلیانز آره‌نا رخ خواهد داد.

 

 

ما سه بازی دوستانه دیگر را انجام خواهیم داد و پس از آن بازیکنان ملی پوش به جمع ما اضافه خواهند شد. ما برای شروع فصل زمان کمی خواهیم داشت اما همه چیز را مدیریت خواهیم کرد.”

 

ناگلزمان در ادامه گفت: “آزمون اول همیشه جالب است. با توجه به تیمی که درون زمین حضور داشت، ما خوب بودیم. برخی بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند. در نیمه اول دو یا سه موقعیت برای گلزنی داشتیم و به طور کلی می توانم بگویم که این یک مسابقه دوستانه جالب برای ما بود.”