سرمربی تیم بسکتبال زنان بهمن: تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم
سرمربی تیم بسکتبال زنان بهمن: تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم
نازی طائرپور می‌گوید تیم گروه بهمن برای قهرمانی بسته شده و بازیکنان باتجربه‌ای را در ترکیب دارد.

به گزارش حاشیه ورزش ، دو هفته از لیگ برتر بسکتبال زنان گذشته است و تیم گروه بهمن سه‌شنبه، ۱۰ آبان به مصاف سپهرداد تهران رفت که با نتیجه ۱۰۱ بر ۲۴ برنده شد.

دیدار هفته اول گروه بهمن به دلیل حضور بازیکنان این تیم در مسابقات بسکتبال سه نفره دانشجویان جهان برگزار نشد و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

نازی طائرپور، سرمربی گروه بهمن در مورد اولین مسابقه این تیم در فصل جدید لیگ برتر به ایسنا گفت: بازی خوبی داشتیم. سپهرداد هم تیم خوبی بود اما بازیکنان ما تجربه بیشتری داشتند و خوب بازی کردند. البته بازیکنان جوان را هم بازی دادم و خیلی خوب کار کردند.

او با بیان اینکه تیم را برای قهرمانی بسته‌اند، تاکید کرد: تمرینات و بدنسازی مداوم داشتیم و خوب پیش می‌رویم اما تیم‌های دیگر را نمی‌شناسم چون قرار بود فیلم بازی‌ها را به ما بدهند اما هنوز نداده‌اند. همیشه تیم‌ها را آنالیز می‌کردیم اما الان شناختی نداریم.

طائرپور در واکنش به اینکه سال گذشته تیم‌ها از نظر سالن مسابقات مشکلاتی داشتند، ‌ به فصل جدید اشاره و بیان کرد: اولین بازی خود را در شهر قدس انجام دادیم. البته بدون تماشاگر برگزار شد. با اینکه کرونا کنترل شده اما تماشاگر نداشتیم. از نظر سالن هم مشکلی نبود اما هیچ پخشی هم نداشتیم و دیده نمی‌شویم.

  • منبع خبر : ورزش سه