سرمربی تیم ملی تپانچه: برای نخستین بار در جایگاه پنجم ایستادیم
سرمربی تیم ملی تپانچه: برای نخستین بار در جایگاه پنجم ایستادیم
سرمربی تیم ملی تپانچه ایران گفت: تیراندازی ایران برای نخستین بار در بخش تیمی تپانچه در جایگاه پنجم المپیک ایستاد که این اتفاق بزرگی است.

به گزارش حاشیه ورزش، محسن نصراصفهانی درباره عملکرد تیم میکس تپانچه بادی ١٠ متر ایران با ترکیب جواد فروغی و هانیه رستمیان گفت: این دو عملکرد خوبی داشتند و در مرحله مقدماتی با غیرت تیر زدند و به مرحله نیمه ‌نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: فشار روانی در مرحله نیمه نهایی بالا است و رقبای ما در این مرحله تجربه ۲ دوره حضور در المپیک را داشتند و بسیار با تجربه بودند.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: فروغی در مرحله نیمه نهایی از نظر روحی و روانی خودش را مدیریت کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما رستمیان از نظر روحی دچار مشکل شد.

سرمربی تیم تپانچه ایران گفت: ما در جایگاه پنجم قرار گرفتیم که جایگاه ارزنده و خوبی است و برای اولین این اتفاق رخ داده است. فروغی در روز اول مدال طلای تپانچه را گرفت و رستمیان فقط با اختلاف یک نمره از راهیابی به فینال بازماند. در مجموع عملکرد تیم تپانچه بسیار عالی بود.

وی با اشاره به نقش تجربه در موفقیت المپیک عنوان کرد: در چنین مسابقاتی سطح فنی و مدیریت ذهن بالا است و تجربه می‌تواند تکمیل کننده این دو و سبب موفقیت ورزشکار شود.

  • منبع خبر : ایرنا