سرمربی تیم والیبال فنرباغچه: می‌خواهیم در جمع ۴ تیم برتر باقی بمانیم
سرمربی تیم والیبال فنرباغچه: می‌خواهیم در جمع ۴ تیم برتر باقی بمانیم
پس از نتایج درخشان تیم والیبال فنرباغچه در لیگ ترکیه، سرمربی این تیم می‌گوید که بازیکنان این تیم روز به روز پیشرفت می‌کنند.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم والیبال فنرباغچه روز گذشته در هفته بیست‌ودوم این رقابت‌ها به مصاف تیم والیبال قزل‌تپه رفت و به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت. فنرباغچه در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را شکست داد.

سعید معروف و سید محمد موسوی دو بازیکن ایرانی هستند که در فصل جاری برای تیم فنرباغچه بازی می‌کنند. سیدمحمد موسوی در بازی روز گذشته با نظر سرمربی این تیم نیمکت نشین بود و سعید معروف به عنوان پاسور اصلی این تیم توانست یک امتیاز برای تیمش به دست بیاورد.

دانیل کاستلانی، سرمربی آرژانتینی تیم والیبال فنرباغچه پس از این پیروزی گفت: دیدن پیشرفت بازیکنان‌مان بسیار خوشحالم می‌کند. یک بازی را تمام کردیم، حالا ۴ فینال در پیش داریم. می‌خواهیم از آنها عبور کنیم و در پلی آف در جمع چهار تیم برتر باقی بمانیم.

همچنین سرمربی تیم والیبال فنرباغچه تاکید دارد که بازیکنان این تیم روز به روز پیشرفت می کنند.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال فنرباغچه با ۱۷ پیروزی و ۵ شکست ۵۱ امتیازی است و در رده دوم لیگ والیبال ترکیه قرار دارد. تیم والیبال هالک بانک با۲۱ پیروزی و بدون شکست در صدر این لیگ قرار گرفته است.

پس از پیوستن سعید معروف به تیم والیبال فنرباغچه امید هوادارن و کادر فنی این تیم برای قهرمانی دوچندان شده به طوری که تیم والیبال فنرباغچه پس از پیوستن معروف و حضور سید محمد موسوی توانست یک پله صعود در جدول رده بندی این لیگ داشته باشد و خود را به مکان دوم برساند.