سرمربی پرسپولیس از این اتفاق وحشت دارد!
سرمربی پرسپولیس از این اتفاق وحشت دارد!
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با استفاده از فرصت کنفرانس خبری پیش از بازی با النصر یک توصیه مهم تاکتیکی به سرخپوشان داشت.

حاشيه ورزش:با ورود النصر به تهران همه نگاه‌ها متوجه کریس رونالدو است. اگر النصر بدون کریستیانو رونالدو به تهران می‌آمد، شک نکنید تعداد کسانی که برای استقبال از تیم عربستانی راهی فرودگاه می‌شدند با انگشتان دست قابل شمارش بود و بدون شک در هتل اسپیناس دیگر اینطور نمی‌شد که جای سوزن انداختن نباشد و تماشاگر از در و دیوار برای دیدن تیم النصر بالا بروند.

همه اشتیاق دیدن مردم برای کریستیانو را دیدند و این شاید بازیکنان تیم پرسپولیس را هم تحت‌الشعاع قرار داده است. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با النصر با استفاده از این فرصت یک توصیه مهم تاکتیکی به شاگردانش داشت. همه النصر کریس رونالدو نیست. اتفاقا اگر در بازی با النصر همه ذهن و خیال بازیکنان تیم پرسپولیس متوجه کریس باشد، دیگر بازیکنان النصر آزاد می‌شوند و این موجب می‌شود النصر با دیگر بازیکنان به حربه‌های تاکتیکی خود برسد. یحیی گل‌محمدی برای جلوگیری از این اتفاق در بازی با النصر در کنفرانس خبری پیش از بازی با تیم عربستانی روی این موضوع زوم شد و به واقع گفته‌های یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری خطاب به شاگردانش بود: همه النصر کریس رونالدو نیست.

  • منبع خبر : وقایع روز