سرمربی پیکان در واکنش به جاسوسی کردن از تیم ذوب‌آهن: دوره این حرف‌ها گذشته است
سرمربی پیکان در واکنش به جاسوسی کردن از تیم ذوب‌آهن: دوره این حرف‌ها گذشته است
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید هر مربی‌ باید طاقت باخت داشته باشد و فنی صحبت کند.

به گزارش حاشیه ورزش ، مجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در دیدار معوق هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: پیش‌بینی بازی سختی را می‌کردیم و می‌دانستیم دو تیم شکل دفاعی خوبی دارند. ما فوتبال بی نقصی انجام دادیم و در طول 90 دقیقه دروازه‌بان ما یک سیو هم انجام نداد. بازیکنان ما فرصت‌های خوبی به دست آوردند که باز هم گلزنی کنند اما باز خوشحالیم سه امتیاز شیرین گرفتیم.

وی افزود: بازیکنان ما لایق بیش از این هستند. خیلی از آنها از لیگ‌های یک و دو جذب پیکان شدند. برخی بازیکنان ما هم جوانانی هستند که حاصل تلاش آکادمی باشگاه بودند. از مربیان آکادمی هم تشکر می‌کنم.

او همچنین گفت: بازی از نظر سه امتیاز برای هر دو تیم خیلی مهم بود و از طرفی جابه‌جایی مربیان میان دو باشگاه حساسیت بازی را بیشتر کرده بود. با این حال فشاری روی من نبود چون میزان قرارداد بازیکنان ما کمتر است. با این حال نباید به سمتی برویم که نمیکت‌ها به هم توهین کنند. روی صحنه خطای پنالتی برای ذوب‌آهن هم کمک داور گفت که به اشتباه دستش روی ویبره رفته و بعد با داور صحبت و اشتباه خود را جبران کرد.

حسینی درباره تغییر محل بازی‌های تیمش به ورزشگاه انقلاب کرج هم گفت: متاسفانه کیفیت زمین شهرقدس اصلا خوب نیست و این شرایط کار را برای ما سخت کرده بود. در تهران فقط ورزشگاه آزادی شرایط خوبی دارد.

وی درباره اینکه مهدی تارتار گفته بود از سوی تیم پیکان تماس‌هایی با بازیکنان ذوب آهن گرفته شده هم گفت: مگر بازی جاسوسی است؟ دوره این حرف‌ها گذشته است. در فوتبال باید زحمت بکشید. گاهی اتفاقات برای شما رقم می‌خورد و گاهی هم تیم حریف سود می‌برد. باید طاقت باخت داشته باشیم و فنی صحبت کنیم. این صحبت‌ها برای تیمی که سالم کار می‌کند زیبنده نیست.

او درباره جایگاه تیمش در صدر جدول هم گفت: ما به جدول نگاه نمی‌کنیم و چیزی که ما را خوشحال می‌کند حضور جوانان خوب و سالم در تیم ماست. افتخار می‌کنم که با این بازیکنان کار می‌کنم.