سرمربی ژرمن‌ها بوی اخراج را احساس کرد
سرمربی ژرمن‌ها بوی اخراج را احساس کرد
آلمان در دیداری دوستانه با نتیجه 2-0 مغلوب کلمبیا شد تا آینده هانسی فلیک کاملا به خطر بیفتد.

به گزارش حاشیه ورزش

تیم ملی آلمان در ادامه نتایج ضعیف خود بعد از جام جهانی 2022 امشب با نتیجه 2-0 مغلوب کلمبیا شد؛ دو تیم از ساعت 22:15 در دیداری دوستانه در ورزشگاه فلتینس آرنا در شهر گلزن‌کیرشن به مصاف هم رفتند و شاگردان هانسی فلیک متحمل سومین شکست در 4 بازی اخیر خود شدند.

آلمان که چند روز پیش با یک گل مغلوب لهستان شده بود با وجود شروع بهتر نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه کلمبیا در دقایق ابتدایی ایجاد کند. ضربه سر امره جان در دقیقه 14 اولین موقعیت جدی ژرمن‌ها بود که از کنار دروازه کلمبیا راهی اوت شد.

کلمبیا که از فشار اولیه میزبان خارج شده بود در دقیقه 24 روی ضربه سر رافائل سانتوس فرصت خوبی برای باز کردن دروازه آلمان داشت، اما مارک آندره تراشتگن با جایگیری مناسب این ضربه را مهار کرد.

کلمبیایی‌ها به مرور فوتبال بهتری نسبت به آلمان ارائه کردند و توپ و میدان را در 15 دقیقه پایانی در اختیار گرفتند. این برتری اما حاصلی در پی نداشت و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نه چندان خوب آلمان در نیمه دوم، کلمبیا خیلی زود نبض کار را در اختیار گرفته و توانست در دقیقه 54 دروازه این تیم را باز کند. لوئیز دیاز، ستاره خط حمله لیورپول، با یک ضربه سر دیدنی توانست سانتر خوان کوادرادو را وارد دروازه تراشتگن کرده و کلمبیا را 1-0 جلو بیندازد.

دنیل مونوز با نفوذ از سمت راست محوطه جریمه آلمان قصد زدن گل دوم برای میهمان را داشت اما ضربه او تحت فشار مدافعان حریف خوب از آب درنیامد و حاصلی در پی نداشت.

کلمبیا با تداوم برتری خود توانست در دقیقه 82 به یک ضربه پنالتی دست پیدا کند. این پنالتی روی خطای هند جاشوا کیمیش اعلام شد که تنها چند دقیقه از حضورش در زمین می‌گذشت؛ کوادرادو پشت ضربه پنالتی ایستاد و آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد تا یک گل و یک پاس گل به نامش ثبت شود.

آلمان بعد از دریافت گل دوم یکپارچه حمله شد، اما با توجه به دفاع هوشمندانه کلمبیا موفق به ایجاد موقعیت گل خاصی نشد تا در نهایت با شکست 2-0 زمین بازی را ترک کند. با این نتیجه به نظر می‌رسد که آینده فلیک کاملا در خطر باشد؛ هفته گذشته در نظرسنجی بیلد 75 درصد شرکت‌کنندگان به برکناری این مربی رای داده بودند و جو عمومی به شدت علیه اوست.