سرمربی کامرون: پیروزی تاریخی را به دست آوردیم اما احساس پشیمانی دارم
سرمربی کامرون: پیروزی تاریخی را به دست آوردیم اما احساس پشیمانی دارم
سرمربی تیم ملی فوتبال کامرون باوجود پیروزی برابر برزیل در بازی پایانی جام جهانی احساس خوبی ندارد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال کامرون در بازی پایانی خود در جام جهانی با یک گل توانست برابر برزیل به پیروزی دست پیدا کند با این حال حذف شد و نتوانست راهی دور بعد شود.

ریگوبرت سانگ، سرمربی کامرون در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر تیم خوب برزیل به پیروزی دست پیدا کردیم اما حذف شدیم. اگر بعضی از اشتباهات کوچک نبود می‌توانستیم راهی دور بعد شویم و عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. ما تیمی جوان با بازیکنان جدید را راهی مسابقات کردیم و این برای آینده بسیار خوب خواهد بود با این حال من احساس پشیمانی می‌کنم چرا که می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

او ادامه داد: جام جهانی تجربه بسیار بزرگی است و چیزهای زیادی به ما یاد داد.خودمان را آماده رقابت‌های بزرگ بعدی خواهیم کرد. از عملکرد کلی تیم راضی هستم و به آینده خوشبین هستم. ما پیشرفت کرده‌ایم و نسبت به قبل بهتر شده‌ایم با این حال باید بهتر شد و بیشتر پیشرفت کرد. داشتن روحیه و انگیزه بالا کلید موفقیت و پیشرفت است. پیروزی برابر برزیل تاریخی است و به همین خاطر به بازیکنان تیم باوجود صعود نکردن تبریک می گویم. من به آنها افتخار می‌کنم.