سرنوشت محمد مرادمند و سیاوش یزدانی چه می‌شود؟
سرنوشت محمد مرادمند و سیاوش یزدانی چه می‌شود؟
سعید فتاحی می‌گوید برای باشگاه استقلال سوال است که چرا نظام وظیفه نامه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مبنی بر ملی‌پوش بودن یزدانی و مرادمند را نپذیرفته است.

به گزارش حاشیه ورزش ، سعید فتاحی، از مدیران باشگاه استقلال درباره درباره غیبت سیاوش یزدانی و محمد مردامند در دیدار برابر فجرسپاسی و دستور نظام وظیفه برای اعزام این دو بازیکن به خدمت سربازی گفت: نظام وظیفه بیانیه داد. چرا امروز بعد از ظهر گفتند؟ چرا در آستانه بازی با فجرسپاسی جواب دادند؟ استقلال از تمام ظرفیت های قانونی استفاده کرده و درخواست خود را هم داده است.

او ادامه داد: سیاوش یزدانی بازیکن ملی پوش ماست. او هشتم اسفند، ۳۰ سالگی خود را تمام می کند. چطور برای یکم اسفند برای او تاریخ اعزام زده‌اند؟ همه می دانند که مرادمند در اردوی تیم ملی بوده است. قانون می گوید بازیکنی که در حد تیم ملی باشد، تا ۳۰ سالگی می تواند معافیت بگیرد. وقتی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نامه می‌دهند، این سوال برای ما ایجاد می شود که چرا با درخواست ما مخالفت می کنند؟

فتاحی درباره وجود بازیکن سرباز در دیگر تیم های لیگ برتر گفت: اگر بخواهم می توانم بگویم کدام تیم بازیکن سرباز داشته است. من سال‌ها در سازمان لیگ بودم. بقیه تیم ها هم از ظرفیت قانونی خود استفاده کردند. استقلال بر مدار قانون حرکت می کند. از اول لیگ در بحث تبلیغات محیطی و بازیکن خارجی تمام تلاش خودمان را کردیم که بر اساس قانون پیش برویم. خدا کمک می کند که بعد از این هم بر اساس قانون پیش برویم.

او درباره سرنوشت این مرادمند و یزدانی گفت: باشگاه تلاش خود را می کند. ما یک ماه است که نامه نگاری می کنیم. هر کاری که لازم بود انجام دادیم اما تا این لحظه به نتیجه نرسیده ایم. قطعا از ظرفیت های قانونی موجود استفاده می کنیم.